Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tsjechië en Polen nu ook met Streetview! - Forum Wereldfietser

Tsjechië en Polen nu ook met Streetview!

Tot mijn verbazing hebben Tsjechië en Polen nu ook Streetview van Google Maps!
Natuurlijk probeerde ik foto's van mijn vroegere fietstocht (in 1981 - nu dus 32 jaar geleden) daar met de huidige locaties te vergelijken. Maar er is wel veel onherkenbaar veranderd.
Maar wel leuk om je fietstocht in die landen voor te bereiden of herinneringen op te halen. 8) 8) 8)
Ja leuk, ik heb net even weer in Praag rondgekeken.

Het oosten van Duitsland is nog steeds niet online, terwijl ze daar wel beelden van hebben volgens mij. Ik fietste daar twee jaar geleden en ben een paar keer ingehaald door de Google Streetview auto. In het westen van Duitsland zijn huizen onherkenbaar gemaakt. Wilkommen in Blurmany! :wink:
Frank schreef:Ja leuk, ik heb net even weer in Praag rondgekeken.

Het oosten van Duitsland is nog steeds niet online, terwijl ze daar wel beelden van hebben volgens mij. Ik fietste daar twee jaar geleden en ben een paar keer ingehaald door de Google Streetview auto. In het westen van Duitsland zijn huizen onherkenbaar gemaakt. Willkommen in Blurmany! :wink:
Ik heb Duitsland nog niet bekeken, maar het schijnt dat alleen in grote steden wel Streetview is gemaakt. In België prima overal maar Luxemburg is nog niet aan de beurt.