Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje dagtochten Brussel + eventueel 1 of 2 weken - Forum Wereldfietser

fietsmaatje dagtochten Brussel + eventueel 1 of 2 weken

Hallo,

ik ben 36j, (m) en beschik over een trekkingfiets,ben niet super geoefend (rij wel dagelijks vouwfiets).
Dus race-machines gaan snel een "gat slaan" en/of zich doodvervelen. (tenzij je wilt oefenen op "het betere kopwerk doen" of "ontsnappen en zich weer laten inlopen").

ik ben op zoek naar mensen die graag dagtochtjes maken en vertrekken vanuit Brussel. (ik woon in het centrum). (en er ook naar terugkeren). tussen 40-100km...

Daarnaast zie ik het wel zitten om met iemand mee te fietsen. Maakt me niet uit waar naar toe. Maar ik plan eigenlijk niets, dus ik wil wel mee, maar vraag me niet om te helpen plannen; ik fiets enkel... (en doe aan pechverhelping). Ik kan gerust een paar weken meetrappen. Liefst korte tochten van een dag of 5..; maar mag ook twee weken zijn.

ik hoor het wel als er interesse is.
doei
Misschien kan ik af en toe eens samen met je rijden. Woon nabij Antwerpen, maar leg vaak de fiets in de auto voor uitstapjes.

groetjes, Rudy