Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsverslag op een internet pagina zetten??? - Forum Wereldfietser

Fietsverslag op een internet pagina zetten???

Hallo. Ben ook van plan om mijn reisverslagen en alles wat met fietsen te maken heeft op een eigen pagina op internet te zetten. Nu is alleen de vraag (omdat dit nieuw voor me is) bij welke 'host' kan ik het beste een site beginnen? Eentje die makkelijk in het gebruik is....Er moeten ook kaarten en foto's op gezet kunnen worden! Wie heeft een idee?

Groet. Peter

Lycos is een van de makkelijkere in gebruik. Je kunt zelfs een gratis website nemen (Tripod) om te oefenen. Je krijgt dan wel veel reclame er doorheen.

Een betaalde website (zonder reclame) bij Lycos werkt hetzelfde.

Groeten,

Marco

Een low-tech oplossing is misschien gewoon een weblog beginnen. Iedereen doet het tegenwoordig. De aanbieders van weblogs doen vaak ook aan hosting.

Lisette

Hoi,

Wij hosten onze site bij digitalus. We zijn er zeker tevreden over, niet duur en veel opties.
Bij lycos (de gratis versie) krijg je zo ontzettend veel reclame op je scherm, dat is niet meer leuk!

Vandaag hebben we trouwens onze nieuwe site online gezet!

Succes met je verslagen!
El & El

Een weblog is idd een goede oplossing. Wil je meer, dan zou je eventueel een eigen domein kunnen nemen en daar een weblog kunnen beginnen.

Wat betreft hosting, ik ben al jarenlang zeer tevreden gebruiker van Vevida. Betaalbaar en betrouwbaar.

De mijne staat gewoon op de ruimte die ik bij mijn Internet abonnement krijg (Wanadoo cable). Zelfs als dat maar een paar MB's is, dan kun je daar al aardig wat foto's en tekst kwijt.

Hoi peter,

ik ben ook begonnen net de 10 MB die Chello gratis geeft. Deze was al snel vol. Deze chello MB's kun je ook met je eigen domeinnaam 'verbinden'. Daarna ben ik overgestap op http://www.mijnwebserver.nl/ erg flexibel, als je klein wilt beginnen en later wilt groeien.
Mijn site www.wimleeuw.nl staat er nu ook. Pas op web sites maken is iets om aan verslaafd te raken. Ben zelf ook groen, maar aldoende leer je veel.

Groet Wim