Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje gezocht (m/v rond de 20) - Forum Wereldfietser

fietsmaatje gezocht (m/v rond de 20)

hoi, ik ( v, 21, hbo), zoek een fietsmaatje om van 24 juli tot max. 2 augustus te fietsen. Ik dacht zelf aan duitsland(omg. dusseldorf tot munchen), maar andere ideeën zijn ook welkom. Ik zou het liefst willen kamperen, maar als het nat en koud is, gaat mijn voorkeur uit naar (goedkope) hostels. Ik dacht eraan om rond de 100 km +- 20 op een dag te fietsen.
Graag wil ik voor de vakantie contact hebben, vind het wel belangrijk dat we een klik hebben.

verdere info ; veel ervaring met fietsvakanties en kamperen. Ben erg makkelijk in eten/verblijfplaats etc. Wil het verder wel graag low budget houden.

stuur maar een berichtje als je interesse hebt!
Hoi! Ik had plannen om richting Parijs te fietsen, maar mijn fietsmaatje heeft uiteindelijk toch moeten cancelen. Als je dus nog naar iemand opzoek bent, zou ik graag met je meegaan. Ik ben Stefanie, 18 jaar, aanstormend uva-studente, niet geheel onervaren met fietsvakanties/kamperen en meer een doorfietser dan een klager. Ik hoor wel van je en evt kunnen we een keer een proefrondje fietsen!