Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verminderde bezetting - Forum Wereldfietser

Verminderde bezetting

Medefietsers,

Net zoals afgelopen weken (toen was Frank op vakantie), moeten jullie het de komende weken ook met een verminderde moderator bezetting doen.
Ik ga, samen met Mevr. van der Veeke, vanaf donderdag een maand fietsen (hoe kan het ook anders) in Engeland en Frankrijk.
Gedurende die tijd heb ik geen of weinig zicht op het forum. Ook op PB´s zal ik vertraagd reageren.
Mocht er echt wat dringends zijn, dan gelieve te mailen naar Frank en/of Robertjan.

Ik hoop dat eenieder zich in de tussentijd gedraagt. Als handreiking wil ik nog even naar de tekst in dit topic verwijzen. Als iedereen zich hieraan houdt, dan kan ik met een gerust hart weg en heeft Frank het niet te druk.

Iedereen een mooie vakantie gewenst en tot over een maand.
Regel nummer 1 in de inbraakpreventie: ZET NIET OP INTERNET DAT JE WEG BENT.
Kan iemand Hans' bericht verwijderen?
Leon
Ik wil best tijdelijk voor jullie modder-eten hoor :D
Leon schreef:Regel nummer 1 in de inbraakpreventie: ZET NIET OP INTERNET DAT JE WEG BENT.
Leon
Haha.. de kinderen en de honden blijven gewoon thuis hoor. En als we weg zijn hebben die wat meer honger...
HansvanderVeeke schreef:
Leon schreef:Regel nummer 1 in de inbraakpreventie: ZET NIET OP INTERNET DAT JE WEG BENT.
Leon
Haha.. de kinderen en de honden blijven gewoon thuis hoor. En als we weg zijn hebben die wat meer honger...
Dat iemand de omgeving wat komt verkennen maakt je niet uit?
Leon
Je kunt de paranoia ook te ver doorvoeren. Dit forum dus maar niet meer gebruiken om te melden dat je een weekend van de Wereldfietser gaat bezoeken of op zondagochtend een tocht gaat maken, en moeten alle forumgebruikers nu elke maand van gebruikersnaam wisselen om identificatie te voorkomen?
peter de rijk schreef:Je kunt de paranoia ook te ver doorvoeren. Dit forum dus maar niet meer gebruiken om te melden dat je een weekend van de Wereldfietser gaat bezoeken of op zondagochtend een tocht gaat maken,
Gelukkig melden de meeste van de 8934 forummers hun zondagochtendtochtje inderdaad niet.
Leon
Ik dacht dat het informatief was als ik meld dat er minder moderatie is de komende tijd, maar ook dit ontaard weer in een (in mijn ogen) zinloze discussie over of je hierdoor al dan niet de kans loopt sneller bestolen te worden.

Waar ligt dit toch aan? Wordt het afgeroepen door de berichten? Of ligt het aan de mensen die hier het forum frequenteren?
En nog belangrijker? Wat kunnen we hieraan doen? (en hiermee verwacht ik weer een lawine aan semi-grappige reacties als 'geen posts meer plaatsen')

Hans
(die het even gehad heeft maar gelukkig zo op vakantie gaat en bij terugkomst wel merkt of hij bestolen is of niet)
Hee Hans,
Fijne vakantie!!!!
Hans, een fijne vakantie gewenst :D .
Kan je op de terugweg nog een "gingerbeard" biertje meenemen van de brouwerij Wychwood? :P
Hans,

prettige vakantie toegewenst.
HansvanderVeeke schreef:Ik dacht dat het informatief was als ik meld dat er minder moderatie is de komende tijd, maar ook dit ontaard weer in een (in mijn ogen) zinloze discussie
Het is inderdaad kletspraat.
Fijne vakantie!
Leon
Fijne vakantie Hans!
En het zou inderdaad behoorlijk helpen als iedereen deze gouden adviezen in het achterhoofd houdt.
Hans: wijze man.
Als je het (om jouw woorden te gebruiken) helemaal gehad hebt, .......is het wijs om te gaan fietsen. Ik vind het juist grappig dat discussies op dit forum altijd weer een kant op gaan die je niet verwacht/wilt/bedenkt, maar wat ik helemaal knap vind is dat mensen zoals jij, ondanks dit alles hier toch structuur en orde in willen brengen. Chapeau!
Theo B schreef:Hans: wijze man.
:lol:
Hans,

Vanuit Bolivia een fijne vakantie toegewenst!

Ronnie en Linda