Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Mooie Giant CRS 1.0 sportfiets - Forum Wereldfietser

Te koop: Mooie Giant CRS 1.0 sportfiets

Te koop aangeboden: een ontzettend mooie 28" Giant CRS 1.0 sportseries sportfiets met recht stuur.

Hij staat ook hier op Marktplaats: http://link.marktplaats.nl/694960658

Ik gebruik hem te weinig en wil hem daarom graag verkopen. Heeft wel een paar gebruikerskrasjes op het frame maar is verder in uitstekende staat. Zelf ben ik 1,74m en het formaat is voor mij verder goed behalve dat het stuur wat te ver weg staat. Met een nieuwe stuurpen is daar zo iets aan te verhelpen, maar wellicht is hij voor een van jullie (met iets langere armen) zo prima. Kijk vooral ook even naar de foto's! Daar staan ook de maten bij vermeld. (De maat van de stuurpen klopt niet op de foto! Deze is 10 cm.)

Het is een zeer geschikte vakantiefiets of fiets voor lekkere tochtjes. Het is een licht frame. Er kunnen goed fietstassen aan de bagagedrager.

Model: Giant CRS 1.0 sportseries
Maat: M
Kleur: Zwart
Frame: AluxX 6061
Voorvork: Alu/Carbon
Kleur: Glanzend zwart
Stuur: Giant aluminium flatbar
Stuurpen: Giant aluminium ahead
Zadelpen: Ritchey
Pedalen: Dual pedalen spd/schoen
Shifters: Shimano LX flatbar 27 speed
Voorderailleur: Shimano LX flatbar
Achter derailleur/Naafversnelling: Shimano LX
Remmen: Shimano LX
Remhendels: Shimano
Cassette: SRAM 11-28
Ketting: Shimano
Crankset: Shimano
Velgen: Giant

Accessoires: Bagagedrager, end bars, bidonhouder, mooie wielen/spaken, spatborden.

Vraagprijs is €325,-, maar daarover is te onderhandelen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zo, een 15cm stuurpen, die kom je zelden tegen.
JaapG schreef:Zo, een 15cm stuurpen, die kom je zelden tegen.
zip...niet meer nodig.
Excuus! Ik zie dat ik wat foutjes heb gemaakt bij het typen van de advertentie en bij het maken van het plaatje met de maten. De stuurpen is 10cm en het frame is van AluxX 6061 en voorvork van Alu/Carbon.

Ik heb dit gewijzigd in de openingspost.

Het is exact dit frame op de officiele site van Giant: http://www2.giant-bicycles.com/nl-be/bi ... tions_id=2