Additionally, paste this code immediately after the opening tag: overnachtig Parijs met fietsenstalling - Forum Wereldfietser

overnachtig Parijs met fietsenstalling

OP de fiets naar Parijs en terug.
Graag tips voor overnachting,waarbij we onze fietsen veilig kunnen stallen.
bedankt
Vorig jaar zijn we met een groepje jongeren naar Parijs gefietst en daar hadden we een hostel/ stay okay gevonden. Onze fietsen konden in de garage staan die op slot ging. Zal het adres even zoeken
Een paar jaar geleden was ik in Hotel de la Comète. Dat is een budgethotel vlak bij Gare du Nord. Het was geen probleem daar twee fietsen veilig te stallen (op de eerste verdieping, bij de ontbijtruimte).
We zijn vorig jaar naar Parijs geweest en hadden nergens een probeem om de fiets veilig neer te zetten. Er is altijd een schuurtje, garage of een tuin te vinden waarin je de spullen kwijt kunt.

In Parijs zelf hadden we een budget tweepersoonskamer geboekt bij Ibis Bastille. In de garage was alleen betaalde plek voor auto's, advies was in eerste instantie om de fietsen op straat te zetten aan een lantaarnpaal met een ketting. Dat leek me niet zo'n strak plan, zodat we uiteindelijk een grotere kamer kregen (tweepersoons/tweefiets) en de fietsen gezellig naast ons bed konden.

Ik zou accommodatie niet selecteren op een plek voor je fiets: je lost het ter plekke altijd op.
Onderaan de pagina met aanvullingen van de fietsgids Parijs van Paul Benjaminse vind je nog meer hoteltips voor Parijs en ook een tip voor een stallingsmogelijkheid in een parkeergarage.