Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Achtje Europa - Forum Wereldfietser

Achtje Europa

Hoi allemaal,

vandaag ben ik begonnen aan mijn achtje door Europa. Vandaag een heerlijke, ontspannen rit van Delft naar Zuydcoote gehad.

Jullie kunnen mij volgen op www.fietsersafstappen.nl Verwacht 2 à 3 berichten per week. Ik roep af en toe ook iets op Twitter: @Noordkaapfujin.

Groetjes, en dat jullie ook veel mogen fietsen deze zomer.

Walter
Nou mooi, ik ga je volgen op twitter. Goede reis :)
Leuk dat mensen hun twitteraccount op t forum gooien voor ze n reis beginnen, wat mij betreft. Echt blogs volgen doe ik niet zo snel maar twitter...
Heehoi,

de kleine lus van de acht is inmiddels afgerond. Ik zit op de veerboot van Hirtshals naar Kristiansand. 4400 kilometer afgelegd en 32,6 km geklommen. Het gaat heel soepel allemaal, veel mazzel met het weer, weinig materiaalpech. De Alpen waren een lekkere training om het klimmen weer onder de knie te krijgen.

En dan begint nu het echte werk. Enorm veel zin in het afzien langs de Noorse kust.

Ik hoop dat jullie ook allemaal een fijne vakantie of anderzins mooie zomer hebben.

Groetjes,

Walter
Je mag het dan in kletspraat geplaatst hebben, je schrijft hartstikke boeiend op je blog. Dat blijf ik volgen!