Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zin om richting de spaanse grens te fietsen?! - Forum Wereldfietser

Zin om richting de spaanse grens te fietsen?!

Beste fietsers,

Heb het plan opgevat om naar de Spaanse grens te fietsen. Heb er 4 weken voor uit getrokken, wil rond 20 juli weg. Idee is low-budget dus voornamelijk kamperen, behalve als het heeeel hard regent. Heb twee boekjes van de St. Jacobsroute aangeschafd. Mocht iemand hier ook zin in hebben, of misschien deel van de route, laat me weten. Denk aan ongeveer 80 km per dag.

Jiske uit Amsterdam
Ik zag dat ik helemaal niets over mezelf had geschreven.. dus nog even een berichtje na: ben 38 jaar, tweede studie organisatiekunde begonnen en fractiemedewerker bij een heel klein partijtje in Amsterdam. Zowel studie als politiek doen aan 'zomerreces' dus vandaar dat ik er vier weken tussenuit kan.
Ben niet super getraind, maar vindt sporten en bewegen leuk. Ben eerder een keer naar Italie gefietst dus dat is mijn ervaring met bergen.
Ooit heb ik een paar maanden in Spanje gezeten (vervoer per bus), en daarom spreekt het bij mij tot de verbeelding om nu dat stuk per fiets af te leggen. Overigens zal de fietstocht vooral door Belgie en Frankrijk leiden. Plan is - afhankelijk van hoe vlot het gaat - om aan het einde de Pyreneeen over te steken en dan ergens in Noord-Spanje weer op de trein naar huis. Tocht is rond de 2000km als ik het boekje mag geloven ;-)

Voor zover, groet, Jiske
Hoi Jiske,

Leuk plan. Ik zou de eerste 2 weken meekunnen.
Groet, Bas