Hoi,
Ik ken Nice niet maar wil in de toekomst de "Fleche de France" Nice-Paris fietsen.
Mijn vraag; hoe geraak jij met de fiets in Nice?
Henk
kunst en fietswerk
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Moet je bij de Gamma een dikke rol kopen, of kan dat ook per meter?Claudiakok schreef:Ik vlieg vanaf Rotterdam naar Nice met Transavia en dat bevalt goed. vorig jaar ben ik met Transavia naar Bergerac gevlogen en afgelopen mei naar Sevilla in Zuid Spanje. Over mijn fiets deed ik een fietshoes maar nu heb ik bij de gamma bolletjesplastic gekocht (ter bescherming van mijn fiets), zodat ik deze in Nice weg kan gooien. ik vlieg namelijk niet terug dus hoef ik dan die fietshoes niet mee te fietsen.
Heee wat leuk, ik ga ook over 2 weken naar Nice, nee wat zeg ik, over een week ben ik er al.Claudiakok schreef:Over twee weken ga ik naar Nice om van daaruit door de Provence te fietsen. Is Nice de moeite waard om daar een dag te verblijven of raden jullie mij aan om Nice links (hihi of rechts) te laten liggen en direct met de fietstoer te beginnen?
Nice is wel degelijk nice voor een paar uurtjes. Al was het alleen maar om even op de boulevard te kijken hoe de vliegtuigen komen en gaan terwijl jij op je terugvlucht wacht. Dat hebben wij gedaan. Je had destijds vlak bij het vliegveld (van de stad weg) ook een handige camping die de fietsverpakking bewaard. Have fun!Claudiakok schreef:Over twee weken ga ik naar Nice om van daaruit door de Provence te fietsen. Is Nice de moeite waard om daar een dag te verblijven of raden jullie mij aan om Nice links (hihi of rechts) te laten liggen en direct met de fietstoer te beginnen?