Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje omg. Groningen - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje omg. Groningen

Hee hoi!

Ik ben zo enthousiast en benieuwd of ik een fietsmaatje zal vinden dat ik niet weet waar ik moet beginnen om er een goedlopend verhaal van te maken, maar ik doe mijn best!

In april heb ik een kei-mooie Santos gekocht en ben daar nu redelijk vaak mee aan het toeren. Hij zit alleen nog niet fantastisch dus daar wordt aan gewerkt. Nu lijkt het me superleuk om een fietsmaatje te hebben in de omgeving Groningen. Ik zal me even voorstellen:

Meid van net 23, gek op fietsen en alles wat er mee te maken heeft (dat is hier niet zo verwonderlijk), veel vrije tijd, redelijke conditie maar absoluut een beginner. Nog nooit een fietsvakantie gedaan helaas.

Ik ben op zoek naar een fietsmaatje om eerst eens wat tochten te fietsen en als het klikt samen op fietsvakantie te gaan. Het liefst eerst binnen Nederland. Man of vrouw maakt niet uit, in een leeftijd tot een jaar of 45. Nou ja, weet ik ook niet. Leeftijd is zo relatief!

Lijkt het je leuk om samen met me te gaan fietsen, stuur me dan een berichtje! :)

Groetjes Mirjam
Je zou eens mee kunnen gaan met 'rondje Groningen'. Dat is elke tweede zondag in de maand om 10.00 uur bij het peerd.
Beste Mirjam,

Ik woon een stukje lager in het land maar ben wel redelijk vaak in Groningen (en dagelijks in Leeuwarden).

Als de tochten niet te lang hoeven zijn lijkt me het prima eens een rondje te rijden (kan namelijk pas na 9 uur met de trein mee met de fiets).

Groeten,

Lennart (21)
Lennart,

Op zaterdag en zondag mag je altijd je fiets voor negen uur 's morgens meenemen in de trein. In de maanden juli en augustus zelfs elke dag. Dat geeft mogelijkheden voor langere tochten of verder van huis toch bijtijds op de fiets.

Ook een voordeelurenkaart heeft in juli en augustus meer mogelijkheden.

Annita
Het rondje Groningen is een leuke optie, je ziet dan veel gezichten en de routes zijn altijd erg mooi :D .

Ook zou het de gemiddelde leeftijd van de groep danig verjongen :P , dan zijn er twee van jonger dan 30 in het groepje 8)

edit: Overigens je kan nog mee met het jongerenweekend in Limburg. Plek zat!
Annita schreef:Lennart,

Op zaterdag en zondag mag je altijd je fiets voor negen uur 's morgens meenemen in de trein. In de maanden juli en augustus zelfs elke dag. Dat geeft mogelijkheden voor langere tochten of verder van huis toch bijtijds op de fiets.

Ook een voordeelurenkaart heeft in juli en augustus meer mogelijkheden.

Annita
Is ook zo. Ik ga altijd uit van mijn OV-kaart (week-ov dus gratis :D )
dan vergeet je zulke regels in het weekend. Thanks!
Hoi Mirjam,

Heb je mijn pb gehad? Ik kan niet goed zien of hij nu wel of niet verzonden is? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groeten,

Juuk Slager