Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wintertrektocht - Forum Wereldfietser

Wintertrektocht

Wintertrektocht, 14-16 januari 2005

Meteen aan het begin van het nieuwe jaar trekt de Wereldfietser het winterlandschap in. Anita Mathijssen heeft een prachtige tocht georganiseerd door het koude en met sneeuw bedekte Zeeland. De tocht gaat over rustige wegen, die net sneeuwvrij zijn gemaakt. De fietstochten worden afgesloten rond een kampvuur, waar de Glühwein in het rond gaat bij de medefietsers.

Tijd: vrijdagmiddag/avond 14 januari tot zondag 16 januari 2005
Kosten: je betaalt alleen de kosten van de campings en eten/drinken onderweg.

Meer informatie/aanmelden: Anita Mathijssen. Haar emailadres is: anitamathijssen@planet.nl

Het is hopen dat het weer net zo'n fantastisch weekend wordt als vorig jaar.

Succes en veel plezier!

Groet,
Rena :wink:

Ligt er al veel sneeuw? :wink:
Leon

Weersvoorspelling voor zaterdag;
70% kans op zon :P
10% kans op neerslag
windkracht 3
minimum -3 (maar dan lig je in je slaapzak)
maximum 4

Kortom: een feestje! 8)

Dat klinkt niet echt als een WINTERTREKTOCHT, maar wel heerlijk voor de deelnemers. Alhoewel echt sneeuw..........
Rena

Ik ben benieuwd! ben dol op kampvuur en heb een nieuwe slaapzak met dons. ik kom zaterdag ochtend naar bergen op zoom, ben er om 9 uur hoop dat jullie op mij wachten. weet iemand de route? zodat ik jullie indien nodig nog in kan halen?
groetjes carolien

wij zijn iets voor 9 uur op het station van bergen op zoom, misschien zitten we in de zelfde trein, carolien??? wij komen uit de richting rosendaal dordrecht. de route weet ik niet, heb wel een kaart en weet ongeveer waar de camping is.
heb er zin in!!!

groetjes
els en arjan

Hoi Els en Arjan, ik denk dat we in dezelfde trein zitten! leuk ik heb de trein van 3 over 8 in rotterdam. jullie zijn vast ook duidelijk te herkennen aan de fiets met bagage :wink:
bedankt voor jullie berichtje!Tot morgen!

ja ik kan de anjer in mijn knoopsgat wel thuislaten.....
twee mensen met twee ligfietsen met bagage die in dordt de trein inkomen, kan niet missen!
tot morgen

groetjes els

tot morgen (ik kom op m'n B1)!

het was koud, maar gezellig!

wat foto's zijn te vinden op

http://www.elsarjan.nl

kijk bij links en dan bij de wereldfietsers wintertrektocht

groetjes els en arjan