Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatjes gezocht voor fietsen naar Rome in 6 weken - Forum Wereldfietser

Fietsmaatjes gezocht voor fietsen naar Rome in 6 weken

Hoi, ik ben op zoek naar gezellige fietsmaatjes. Ik fiets vanaf 10 augustus naar Rome en heb 6 weken de tijd. Onderweg kamperen. Ben geen racer :oops: en ook niet de beste klimmer :shock: . Fietservaring: 3 x naar Santiago de Compostella, groene wegen en in Thailand gefietst.
Mocht je misschien voor een gedeelte van de route mee willen fietsen, lijkt me ook leuk.
Groetjes van Truus
Hoi Truus,
Ik ben Inge (vrouw, 44 jaar), ik heb lekker veel tijd van de zomer, kan dus makkelijk 6 weken weg, en heb nog geen vastomlijnd reisdoel, dus waarom niet Rome ! Zin om nader kennis te maken?
Groetjes,
Inge
Hallo Truus,

Ik ben Sandra 43 jaar, ik ga net deze zomer (vertrek 3 aug) fietsen door nederland - Belgie - en Frankrijk (Benjamins Route: richt Barcelona en oude wegen route), anders was ik graag mee gegaan.

Ik ga de route waarschijnlijk volgend jaar fietsen, laat me even weten als je terug bent hoe het je is bevallen.

Groeten en veel fietsplezier,
Sandra
(Hengelo)