Vorige maand mijn fiets in een doos meegenomen naar Ajaccio (Corsica). Deze kwam echter behoorlijk beschadigd aan dus was niet meer bruikbaar voor de terugreis. Daarom mijn fiets toen maar met karton en ducttape beschermd voor de terugreis. Dat bleek echter niet te worden geaccepteerd. Vanwege nieuwe regels moet vanaf Ajaccio nu elke fiets volledig ingepakt zijn. Hun voorstel was toen dat ik beide wielen er uit zou halen zodat die apart in een zak konden en het frame ook. Daar ging ik echter niet mee akkoord want dat leek me niet zo slim voor mijn derailleur en vorken. Na heel wat discussie, waarbij ze echt wel hun best deden om toestemming te krijgen om hem zo mee te nemen zeiden ze dat het zo moest, of dat ik een fietsdoos moest komen bij de Airfrance balie. Waarom hadden ze niet meteen gezegd dat ik ook gewoon een doos kon kopen op Ajaccio???
Dus bij deze: fietsdozen te koop op luchthaven Ajaccio voor slechts 7,50 (als ik het me goed herinner)!
Karlijne
Dus bij deze: fietsdozen te koop op luchthaven Ajaccio voor slechts 7,50 (als ik het me goed herinner)!
Karlijne