Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Overnachtingsadressen(low budget) gezocht Kerala , India - Forum Wereldfietser

Overnachtingsadressen(low budget) gezocht Kerala , India

Hallo wereldfietsers,

Ik ben bezig met het uitzetten van mijn fietsroute door Zuid- India. Ik wil vanuit Mumbai via de Gokan kust naar Goa fietsen. Vanuit Goa naar Hampi. Hampi - Mysore - Ooty - Madurai - Munnar - Kumily - Alepey -Cochin. Dan met de trein terug naar Mumbay.

Wie heeft in deze regio gefietst + tips/ervaring ?? Weet nog goede slaapadressen voor onderweg want de afstanden zijn erg groot tussen de grote plaatsen.

Ik heb alleen fietservaring met de fietsgidsen(Laos/Cambodja) van Bernadette Speet. Hier staan de fietsroute's + zwaarte van de route in beschreven etc. waar je onderweg kunt eten, water kopen en goedkoop kunt overnachten.

Ik zoek eigenlijk een goede fietsroutebeschrijving van deze regio met slaapplekken, zwaarte/hellingspercentage etc.??Wie kan mij hier verder mee helpen!!

Gaarne een reactie,

mvg,

Robert-jan

**)Ik ga 6 weken in de periode november/december 2013
Over onderdak hoef je je in Zuid-India geen zorgen te maken. In elke iets grotere plaats zijn hotels, in elk geval in Kerala. Ik zou wel voor de iets betere categorie gaan, die nog altijd zeer goedkoop is voor onze begrippen en in het algemeen prima comfort biedt. Belangrijk is wel een goede kaart waarop ook de kleinere wegen staan, zoals die van het World Mapping Project (Rough Guides). Wellicht heb je iets aan ons reisverslag uit 2007 over het traject Chennai-Trivandrum. Zoals daaruit blijkt is het erg leuk fietsen daar.
Hoi Robertjan59,
Ik heb je een pb'tje gestuurd.
(Peter per ongeluk ook :lol: )
groeten José