Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Behoor jij nu ook al tot het ultra lightwight gilde Hans?HansvanderVeeke schreef:Stel dat je vijf kruiden om te koken mee zou kunnen/willen nemen, welke zou je dan kiezen (incl. peper en zoute) en waarom zou je deze kruiden meenemen?
Uit welke provincie komen die provinciaalse kruiden:)?Maarten & Line schreef:Behoor jij nu ook al tot het ultra lightwight gilde Hans?HansvanderVeeke schreef:Stel dat je vijf kruiden om te koken mee zou kunnen/willen nemen, welke zou je dan kiezen (incl. peper en zoute) en waarom zou je deze kruiden meenemen?![]()
Ik heb meestal bij me; zout, peper, cayennepeper of chilipoeder, komijnpoeder, korianderpoeder, provinciaalse of Italiaanse kruiden.
Verder sleep ik ook nog olijfolie, azijn en sojasaus als smaakmakers mee.![]()
Onderweg koop ik ook nog wel eens wat verse kruiden zoals; peterselie, basilicum of koriander.
Ik kom op de camping wel naast je staan als er gekookt wordtMaarten & Line schreef:Behoor jij nu ook al tot het ultra lightwight gilde Hans?HansvanderVeeke schreef:Stel dat je vijf kruiden om te koken mee zou kunnen/willen nemen, welke zou je dan kiezen (incl. peper en zoute) en waarom zou je deze kruiden meenemen?![]()
Ik heb meestal bij me; zout, peper, cayennepeper of chilipoeder, komijnpoeder, korianderpoeder, provinciaalse of Italiaanse kruiden.
Verder sleep ik ook nog olijfolie, azijn en sojasaus als smaakmakers mee.![]()
Onderweg koop ik ook nog wel eens wat verse kruiden zoals; peterselie, basilicum of koriander.
Mijn vriendin kan er ook wat van... dus ik ben wel wat gewend. Maar inderdaad, wie dat woord verzonnen heeft... je zou het er zelf van worden:)!Maarten & Line schreef:Geeft niet hoor. Heb wel mooiere verschrijvingen gemaakt door dyslexie. (Wat overigens natuurlijk gewoon een rotwoord is voor iemand die dyslectisch is.)Travelmaster schreef:
Touché;)!
Ha! Nee hoor. Velen vinden mij nog steeds veel te zwaar beladen alhoewel ik natuurlijk kijk naar lichtgewicht versies als ik wat nodig heb. Maar laat echt geen dingen thuis waarvan ik denk dat ik ze nodig heb. Als je op pad gaat met een stoeltje en een paraplu dan ben je niet welkomMaarten & Line schreef: Behoor jij nu ook al tot het ultra lightwight gilde Hans?![]()