Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: Trekkingfiets Heren 57-61 (Santos, VSF,...) - Forum Wereldfietser

Gezocht: Trekkingfiets Heren 57-61 (Santos, VSF,...)

Ik hou mijn ogen al een tijdje op het "Te koop aangeboden" forum maar zie niet zoek vaak een heren trekkingsfiets in mijn maat voorbij komen. Mijn stadsfiets heeft maat 61 maar wat opzoek werk leert me dat mijn maat ergens tussen 57 -61 kan zitten, afhankelijk van het merk natuurlijk, zelf ben ik 1.87 cm. Ik zou er graag een vakantiefiets bij hebben die ik wel gaan gebruiken voor woon-werkverkeer maar die me de mogelijkheid bied om is wat vaker de fiets te nemen naar de ardennen of de belgische kust voor een weekend en helpt om mijn droom om naar Oostenrijk te fietsen waar te maken. Dat zijn beperkte ambities voor iemand op dit forum en het budget is dan ook gelimiteerd zo rond de 1000 euro voor een goede 2dehands. Ik heb een voorkeur voor fietsen met een naafdynamo omdat dit toch wel handig is voor het woonwerkverkeer. Een nieuwe fiets is nog niet uitgesloten als deze zoektocht een maat voor niets blijkt te zijn en in dat geval gaat mijn voorkeur naar een Santos travelmaster (zonder naafdynamo spijtig genoeg) of een VSF TX-400 of T-700. Ik geef dat maar even mee in de hoop dat er iemand zo één op stal heeft staan en dacht aan iets nieuws en nu zijn kans schoon ziet om er van af te komen. Ik houd verder mijn ogen goed open maar hoopte misschien dat dit bericht ook iets zou kunnen opleveren.
Hallo,

Hou marktplaats in de gaten daar worden regelmatig fietsen aangeboden, maar je moet er wel snel bij zijn de fietsen worden snel verkocht.

Martin
En het is geworden...
Santos Travelmaster 2.8 alu Special LX/XT/HS33 van op Marktplaats die ik snel heb kunnen reserveren dankzij een berichtje van Peter. Bedankt allemaal :)
spw70 schreef:En het is geworden...
Santos Travelmaster 2.8 alu Special LX/XT/HS33 van op Marktplaats die ik snel heb kunnen reserveren dankzij een berichtje van Peter. Bedankt allemaal :)
Wij willen foto's zien:)! Congrats!