Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 'Rondje’ Utrecht 7 juli 2013 - Forum Wereldfietser

'Rondje’ Utrecht 7 juli 2013

Het ‘rondje’ Utrecht voor 7 juli a.s. wordt geen rondje maar een fietstocht van A naar B. We gaan van Utrecht naar Deventer (104 km)

We starten op het Ledig erf om 10.00 uur

Als je de onderstaande link aanklikt kun je de route zien en downloaden.
http://routeplanner.fietsersbond.nl/#ro ... s=63,71,76

Mijn telefoonnummer is 0610888387.

Henk
henkk schreef:Het ‘rondje’ Utrecht voor 7 juli a.s. wordt geen rondje maar een fietstocht van A naar B. We gaan van Utrecht naar Deventer (104 km)

We starten op het Ledig erf om 10.00 uur

Als je de onderstaande link aanklikt kun je de route zien en downloaden.
http://routeplanner.fietsersbond.nl/#ro ... s=63,71,76

Mijn telefoonnummer is 0610888387.

Henk
zie ik het goed dat de route is gewijzigd korter en nu noordelijker loopt langs Voorthuizen i.p.v van onder Lunteren langs?
Is het eigenlijk doorgegaan? EN hoe was het?

Groet,
Is het eigenlijk doorgegaan? EN hoe was het?
Ja, het is gewoon doorgegaan. Het was een mooie route met prima fietsweer. We zijn met z’n tweeën op stap gegaan.

zie ik het goed dat de route is gewijzigd korter en nu noordelijker loopt langs Voorthuizen i.p.v van onder Lunteren langs?
Klopt! Ik heb een beetje zitten goochelen met de route. Enerzijds wilde ik het bij de 100km houden zonder al te veel off road te hoeven rijden en anderzijds toch een mooie, autovrije, route naar Deventer te hebben. Ik ben daar wel in geslaagd maar de route is wel 122km geworden.

Wie maakt het ‘Rondje Utrecht voor zondag 4 augustus’?
Nog steeds geen vrijwilliger voor augustus? Dat kan toch niet?

Bij deze
henkk schreef:
Is het eigenlijk doorgegaan? EN hoe was het?
Ja, het is gewoon doorgegaan. Het was een mooie route met prima fietsweer. We zijn met z’n tweeën op stap gegaan.
Twee maar? Tja ik kon helaas niet. Zou zeggen, bewaar dit rondje goed, dan doen we 'm nog een keer met een groter of ander groepje. Misschien in Deventer starten als variatie?