Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Avaghon Griffon Randonneur: VERKOCHT! - Forum Wereldfietser

Avaghon Griffon Randonneur: VERKOCHT!

AVAGHON GRIFFON

Perfecte fiets voor de Fietsvakantie en Wereldfietser. Geheel met de hand opgebouwd. De insteek was een fiets die zeer degelijk is. Simpel qua constructie dus mocht iets defect raken moet het mogelijk zijn de fiets overal ter wereld met eenvoudige middelen te kunnen repareren en afstellen. Moet geschikt zijn voor zeer ruig terrein en zeer zware lasten.
Versnellingen voor 26 - 33 - 40
Versnellingen achter 6 bladen van 13 tot 32
Poederlak
Frame van staal
Gekruisd frame voor meer stabiliteit
Avocet gel zadel
Blackburn Low rider drager voor
Blackburn Drager achter
28 x 1 5/8 Schwalbe Marathon Breaker banden voor en achter
Derailleur voor en achter Suntour XC Pro
Suntour Klik versnellingen, gemakkelijk in bediening en onderhoud
Dubbel butted en gevlochten spaken staal
Wielen en crank met kogellagers
Canti lever Remmen voor en achter
2 bidon houders
61 cm framehoogte
Bouwjaar 2002 maar heeft eigenlijk 9 jaar stil in de schuur gestaan
Door omstandigheden heb ik deze fiets maar twee vakanties kunnen gebruiken maar was van plan er mee op wereldreis te gaan. De fiets in goede staat en is eigenlijk amper gebruikt.
Kan zeer zwaar belast worden. Ook met bagagekarren en of kinderkarren.
U kunt de fiets als u geintereseert bent in Arnhem bekijken
Het plaatsen van een foto ziet er erg omslachtig uit. Als u interesse heeft en u plaatst een reactie zal ik per ommegaande de foto mailen.
Bieden vanaf 400 euro
Framehoogte?
Bouwjaar?
Fotootje?
Waar staat hij?
wimmo17 schreef:Framehoogte?
Bouwjaar?
Fotootje?
Waar staat hij?
ik weet niet hoe ik een foto moet toevoegen... sorry
Hallo Marco,

hier staat een beschrijving hoe je foto's moet plaatsen:
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... f=6&t=8871
Overbodig. Het is vast deze fiets: http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
Wat interessant is, is dat het 40-spaaks wielen zijn.
Wat voor naven zitten erop? Wat voor crankstel?

Lijkt me een mooie fiets voor iemand die eerst wil zien of een fietsvakantie iets voor hem (bij die maat is het meestal een hem) is en hem daarna te moderniseren of weer door te verkopen.

Hij lijkt op de foto groter dan 61 cm, van waar tot waar meet je dat? Officieel is het van het hart van de trapas tot de bovenzijde van de zitbuis, dus de plek waar de zadelpen in het frame verdwijnt.

De horizontale lengte van de bovenbuis is minstends zo interessant: van miden zitbuis horizontaal tot het midden van de balhoofdbuis.

Leon
Leon schreef:Overbodig. Het is vast deze fiets: http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
Wat interessant is, is dat het 40-spaaks wielen zijn.
Wat voor naven zitten erop? Wat voor crankstel?

De fiets staat hier niet dus dat moet ik gaan nameten. Het is inderdaad een herenfiets, volgende week zal ik proberen de naven en crankstel aan je door te geven.

Lijkt me een mooie fiets voor iemand die eerst wil zien of een fietsvakantie iets voor hem (bij die maat is het meestal een hem) is en hem daarna te moderniseren of weer door te verkopen.

Hij lijkt op de foto groter dan 61 cm, van waar tot waar meet je dat? Officieel is het van het hart van de trapas tot de bovenzijde van de zitbuis, dus de plek waar de zadelpen in het frame verdwijnt.

De horizontale lengte van de bovenbuis is minstends zo interessant: van miden zitbuis horizontaal tot het midden van de balhoofdbuis.

Leon
Hoi Marco,

Ik heb je via Marktplaats een mail gestuurd. Ik kon je geen PB sturen via deze site.
Ik had een vraag over afmetingen namelijk.

Ik hoor het wel.

Groeten,

Martin Tol