Ik speel al langer met het idee om op de computer volledig opnieuw te beginnen met GPS. Door de jaren heen heb ik aardig wat topokaarten op een houtje-touwtje manier op mijn computer met MapSource geïnstalleerd. Iedere keer was dat door vreemde installers en trucs die je moest uithalen een gok... deed MapSource het nog na opstarten, was ik niks kwijt, hoe vol liep mijn PC, op welke partitie moest ik het zetten, etc. etc. Dat wil ik niet meer, en ik gebruik lang niet al die kaarten.
Stel, ik zou opnieuw beginnen: welke configuratie hou ik het beste aan in termen van:
-kaartbeheerprogramma
-kaarten (meest aanbevolen door jullie, denk ook aan Topokaarten aangezien ook nogal eens wandel)
-waar installeer ik dit op mijn PC?
-minimum aanbevolen configuratie van PC
Gezien de laatste: ik draai het allemaal nog op een verouderde Vista-PC, maar zou optermijn liefst overwillen naar een iMac. Dan loop ik zeker sowieso tegen allerlei problemen aan...?
Stel, ik zou opnieuw beginnen: welke configuratie hou ik het beste aan in termen van:
-kaartbeheerprogramma
-kaarten (meest aanbevolen door jullie, denk ook aan Topokaarten aangezien ook nogal eens wandel)
-waar installeer ik dit op mijn PC?
-minimum aanbevolen configuratie van PC
Gezien de laatste: ik draai het allemaal nog op een verouderde Vista-PC, maar zou optermijn liefst overwillen naar een iMac. Dan loop ik zeker sowieso tegen allerlei problemen aan...?