Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zoek een klein maatje reisfiets. 42-46 cm frame, 26". - Forum Wereldfietser

Zoek een klein maatje reisfiets. 42-46 cm frame, 26".

Ga deze zomer met mijn dochter "langs oude wegen" naar Lourdes fietsen.
Nu nog een fiets.
Ze is 1,57 mtr en heeft een binnen been lengte van 69 cm.
Zoeken eerst een gebruikte. Welke dame, kind heeft een passende fiets in de schuur die weg mag.

Gr Leo Jansen.
Vanmorgen was ik bij Jan Terpstra in Leeuwarden en die hadden nog twee S'jes van een overjarige Giant Expedition staan, afgeprijst van 1499 naar 750 euro, compleet VCR afgemonteerd. Ik ben voor mijn vrouw naar die fiets gaan kijken. Mijn vrouw is 1 m 65 en was bepaald niet te groot voor deze fiets. Het werd hem vervolgens niet, ze fietst meer rechtop en gaat nu voor een Koga.

Het is wel een 28 inch en de laatste Expeditions schijnen niet meer zo goed zijn als die van vroeger, maar voor 750 euro is dit natuurlijk wel een beest van een fiets!
Ik zou proberen een tweedehands Islabike te pakken te krijgen. Kijk eens op de site van Fietsen met kinderen.
Wim
Wim schreef:Ik zou proberen een tweedehands Islabike te pakken te krijgen. Kijk eens op de site van Fietsen met kinderen.
Wim
Dat forum ligt er al maanden uit :( Teveel last van spammers. Ze zeggen dat er aan gewerkt wordt, maar het duurt nu al echt lang.
Je ziet, Leo, dat is nog niet zo eenvoudig...
succes verder!
Sjef special
Inmiddels voorzien. Bedankt voor de reacties. Het is een gebruikte Koga geworden met een 47cm frame. Niet echt een expeditie fiets maar het past en ze fietst er prima op.

Gr Leo Jansen