Additionally, paste this code immediately after the opening tag: routes in Griekse Pindosgebergte? - Forum Wereldfietser

routes in Griekse Pindosgebergte?

Wie heeft er suggesties voor mooie fietsroutes over rustige wegen of paden in het Griekse Pindosgebergte? Ook info over de rest van Noord-Griekenland en meer specifiek routes richting Albanië en Macedonië zijn welkom. Alvast bedankt voor alle tips! :)
Ik ben er vorig jaar nog geweest, erg mooi daar maar wel oppassen voor de honden :wink: :? :twisted:

Zie verder mijn verslag:
Afbeelding
De Buitenlandtocht 2011 van de Wereldfietsers doorkruiste ook het Pindosgebergte. Voor de route zie: http://www.bikemap.net/nl/route/1313118 ... nland-2011
Dit is niet de officiele route, maar de route zoals ik hem gefietst heb, soms van de route afgeweken omdat er geen veerverbinding was, soms omdat we fout zijn gefietst en soms om de grote weg te vermijden. Bij de info over deze route staat dat alles geasfalteerd is, dat was zeker niet het geval, maar alles was goed te fietsen, waarbij ook het asfalt af en toe bar slecht is. Al te hard af dalen ging sowieso niet vanwege de loslopende schildpadden, slangen, varkens, koeien, schapen, honden etcetera.)