Ik kom er niet uit; kan iemand mij helpen bij mijn keuze voor een fietsnavigatiesysteem? Wat kan ik het best kiezen: de Teasy One of Garmin eTrex 20 of is er nog een ander (beter?) systeem? De Teasy en de Garmin zijn ongeveer even duur, maar welke zou de voorkeur moeten hebben? Ik ben niet onhandig met de computer, dus neem ik aan dat ik geen dure kaarten hoef te kopen, maar het kaartmateriaal via Google kan downloaden? Ik wil het systeem gebruiken voor fietstochten in Nederland, maar ook bij stedenbezoeken in het buitenland (om bijv. de auto terug te vinden...). Alvast dank!
Waarom heb je je keuze in eerste instantie beperkt tot die twee? Jezelf verder inlezen in hóe kaartoverdracht werkt is absoluut een aanrader. Ik ken de Teasy One niet, maar de Etrex is niet bepaald een TomTom (die dergelijke navigatie overigens wel kán, en een hoop dingen meer).henry1st schreef:Ik kom er niet uit; kan iemand mij helpen bij mijn keuze voor een fietsnavigatiesysteem? Wat kan ik het best kiezen: de Teasy One of Garmin eTrex 20 of is er nog een ander (beter?) systeem? De Teasy en de Garmin zijn ongeveer even duur, maar welke zou de voorkeur moeten hebben? Ik ben niet onhandig met de computer, dus neem ik aan dat ik geen dure kaarten hoef te kopen, maar het kaartmateriaal via Google kan downloaden? Ik wil het systeem gebruiken voor fietstochten in Nederland, maar ook bij stedenbezoeken in het buitenland (om bijv. de auto terug te vinden...). Alvast dank!
Ik ben bevooroordeeld en zou sowieso voor een Garmin gaan, omdat ik daar inmiddels ruimschoots ervaring mee heb.