Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verkocht. te koop: tent Helsport Fjellheimen 2 camp - Forum Wereldfietser

Verkocht. te koop: tent Helsport Fjellheimen 2 camp

Te koop aangeboden: Lichtgewicht tunneltent van Helsport, de Fjellheimen 2 camp. Niet vaak gebruikt, maar wel met veel plezier, ongeveer 4 jaar oud, nog in zeer goede staat.
Het is een ruime 2 persoonstent, waarin je rechtop kan zitten, weegt nog geen 3kg, makkelijk en snel op te zetten. Zowel in de voortent als in het slaapgedeelte is voldoende ruimte om bagage neer te leggen. Ideaal voor fietsvakanties. Je kan eerst de buitentent opzetten en vervolgens de binnentent erin ophangen. Je kan ook de binnentent er in laten hangen, waardoor daarna het opzetten nog sneller gaat.

We gebruiken momenteel een kleinere tent bij onze fietstochten. In de winkel kost deze tent zo'n 600,- euro. Deze verkopen we voor de helft van de prijs.
Beste,

Ik heb wel interesse in de tent, kan je me wat meer vertellen over je gebruik?

Mvg,

Julien
Hallo Julien,

De tent is een keer voor een periode van ongeveer 2 weken gebruikt (fietsvakantie) en daarna vooral voor een aantal weekenden. Vorig jaar heb ik de tent alleen voor het 'hemelvaartweekend' gebruikt, en verder niet.

Ik hoop dat deze informatie voldoende is.
hartelijke groet,
Judith

ps ik ben nieuw op dit forum en weet nog niet helemaal goed hoe het werkt, dus ik hoop dat het bericht aankomt.
Goedemorgen,

Is deze tent nog steeds te koop?

Mvg Pieter