Additionally, paste this code immediately after the opening tag: vaude chapel 3p of wechsel intrepid 2 zg - Forum Wereldfietser

vaude chapel 3p of wechsel intrepid 2 zg

Mijn vriendin en ik gaan eerstdaags een tent kopen. We zoeken een tent waar we vooraan nog wat plaats hebben bij regenweer aangezien we volgend jaar een aantal maanden willen gaan fietsen in canada. Ik wil vooral een tent met een iets hogere apsis. Na wat zoeken kom ik op 2 uit: de vaude chapel 3 p /wechsel intrepid 2 zg . Blijkbaar is de vaude chapel 2 p niet meer verkrijgbaar. Welke van de twee zou je ons aanraden? Er zit natuurlijk een duidelijk prijsverschil in tussen de twee maar wat meer comfort heeft zijn prijs.
andere ideetjes zijn ook welkom.

Dank alvast

Evert
Die Vaude heeft een specifiek voordeel: een heel hoge voortent. Die Wechsel is een van de vele tenten van dit soort, en juist relatief laag. Zelf hebben we de Hilleberg Nammatj 3 GT en die is relatief hoog, veel hoger dan de even dure (maar lichtere) Nallo 3 GT.
Wim
Ik heb zelf de Wechsel interpid 2 zg Had het eerste jaar gelijk alle stokken gebroken. Reden onbekend. Geen slecht weer gehad. Heb bij Carldenig andere stokken gekregen.
Ben heel tevreden over het opzet gemak en de afmetingen. Maar ik ben alleen.
De hoogte vind ik wel goed maar ja ik ben maar 160.
Al met al ben ik tevreden over de tent.