Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 120 mm achternaaf hyperglide/uniglide gezocht - Forum Wereldfietser

120 mm achternaaf hyperglide/uniglide gezocht

Dag allen,

Ik ben op zoek naar een 120 mm. achternaaf - geen zin om de achtervork uit te buigen - voor shimano hyperglide/uniglide. Het liefst 32 gaat, maar 36 is ook prima,

Heeft iemand er zo een liggen (ingespaakt danwel los?). Mijn dank zou groot zijn.

Groet,

Micha
Michaj schreef:Dag allen,

Ik ben op zoek naar een 120 mm. achternaaf - geen zin om de achtervork uit te buigen - voor shimano hyperglide/uniglide. Het liefst 32 gaat, maar 36 is ook prima,

Heeft iemand er zo een liggen (ingespaakt danwel los?). Mijn dank zou groot zijn.

Groet,

Micha
32 gts is zeldzaam
126mm heeft links meestal een 5.5mm spacer, die kan ook weg
DA heeft een kleinere diameter voor de sluitkrans!
m-gineering schreef:
Michaj schreef: Micha
32 gts is zeldzaam

Ok dank, een 126 mm naaf heb ik nog wel liggen. Gaat met het verwijderen van de spacer het wiel niet uit lijn staan met het frame of is dit te verwaarlozen? Anders ga ik maar eens kijken of ik ergens zo'n nieuwe suntour/sunxd 120 mm naaf kan bestellen ergens. Misschien al vanuit Kiel/Windeveer?
Michaj schreef:
m-gineering schreef:
Michaj schreef: Micha
32 gts is zeldzaam

Ok dank, een 126 mm naaf heb ik nog wel liggen. Gaat met het verwijderen van de spacer het wiel niet uit lijn staan met het frame of is dit te verwaarlozen? Anders ga ik maar eens kijken of ik ergens zo'n nieuwe suntour/sunxd 120 mm naaf kan bestellen ergens. Misschien al vanuit Kiel/Windeveer?
Als het een compleet wiel is moet je de velg vervolgens 3mm opschuiven