Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mont Ventoux beklimmen in september - Forum Wereldfietser

Mont Ventoux beklimmen in september

Hallo,

Ik ben 38 jaar en wielrenner. Het zou leuk zijn om begin september de Mont Ventoux te beklimmen. Daarom zoek ik ook wielrenliefhebbers die ook naar de Mont Ventoux willen. Man / vrouw, leeftijd maakt niet uit.

Het zou leuk zijn om een groepje te vormen en zo een huisje te huren. Naast heel de dag wielrennen, is lekker eten en een wijntje drinken ook belangrijk.

roland
met bagage?
Of zonder?

Kees
rolandv schreef:Hallo,

Ik ben 38 jaar en wielrenner. Het zou leuk zijn om begin september de Mont Ventoux te beklimmen. Daarom zoek ik ook wielrenliefhebbers die ook naar de Mont Ventoux willen. Man / vrouw, leeftijd maakt niet uit.

Het zou leuk zijn om een groepje te vormen en zo een huisje te huren. Naast heel de dag wielrennen, is lekker eten en een wijntje drinken ook belangrijk.

roland
Hoi Roland.

Ik ga het laatste weekend van September naar de Ventoux. Ikzelf ben 29jaar en ga samen met een kameraad die 60 jaar is. Ik had het plan om eens alledrie beklimmingen te proberen op één dag op hetgemakske uiteraard. We kamperen. Waarschijnlijk zal de kameraad met zijn mobilhome gaan en ik met mijn tent..

Als je tegen september niemand gevonden hebt ben je altijd welkom om ons te vervoegen hoor. Ik weet wel niet of je van kamperen houdt.. En ja hoor enkele flessen wijn gaan er altijd in savonds :-)

Voeg me anders maar toe op facebook: bert claes en profielfoto ben ik die wegtrekt van een zoen van men vriendin.. Is gemakkelijker!
Niet overwogen om met een organisatie mee te gaan?
Afgelopen jaar zelf met een groep meegegaan. Hierbij moet ik wel zeggen dat ik meerdere mensen kende die ook meegingen.
Verbleven in meerdere huizen, totale groep iets van 20man/vrouw van verschillende leeftijden. Kosten inclusief eten en drinken €575, excl vervoer.
Dit jaar van 01-09 tm 07-09, Verblijf in La Ferme de Gross Noyer, Malaucène.
Indien geïnteresseerd stuur dan maar een PB dan zorg ik wel dat die bij de organisator komt. Of er uberhaupt plek is weet ik niet maar dat kan hij vast vertellen.
In ieder geval veel plezier en geniet van de kale berg..
Hi Roland,
ik, 55, fitte triathleet, zou misschien wel mee willen. zijn de plannen al duidelijker? Wat is het plan? groetjes Rene in Nieuw Zeealand.
Hoi,

Ik heb een paar reacties gehad, maar nog niet echt concreet. Mijn plannen zijn om daar een huisje te huren met 4-5 personen die allemaal redelijk kunnen fietsen.
Ik zat te denken aan een weekje, veel fietsen maar ook goed en gezond eten.

Roland


reneetje schreef:Hi Roland,
ik, 55, fitte triathleet, zou misschien wel mee willen. zijn de plannen al duidelijker? Wat is het plan? groetjes Rene in Nieuw Zeealand.