Net terug van een korte fietsvakantie met mijn vrouw (jazeker, voor het eerst, en het is haar nog bevallen ook!) merk ik dat mijn Brookszadel toch wel aan het eind is. Hij valt niet goed meer op te spannen gezien de bout er al bijna van voren uit komt en is nogal scheef gezakt. Punt is dat ik er het hele seizoen op fiets, in weer en wind (uitgezonderd pekel) en dus niet alleen tijdens mijn fietsvakanties. Tweede punt is dat ik slecht ben in onderhoud. Ik ben dus iemand die weinig onderhoud onderhoudt. Vanmiddag ga ik even advies vragen aan de vier huis tuin en keuken fietswinkels hier in Sneek en mijn oor bij hen te luisteren leggen. Wat zouden jullie me als advies geven?
Ik vrees - en weet uit ervaring - dat ik qua slecht onderhouden onverbeterlijk ben, dus daar is geen winst uit te halen. Wel wil ik met mijn ruim 100 kg weer lekker en comfortabel pijnvrij lang op mijn zadel kunnen zitten. Graag hoor ik van jullie!
Ik vrees - en weet uit ervaring - dat ik qua slecht onderhouden onverbeterlijk ben, dus daar is geen winst uit te halen. Wel wil ik met mijn ruim 100 kg weer lekker en comfortabel pijnvrij lang op mijn zadel kunnen zitten. Graag hoor ik van jullie!