'k Ben in dit topic al een behoorlijk eind vooruit geholpen, maar 100 % loopt het nog niet...
Ik heb een tweedehands Garmin GPSMap 60 Cx gekocht, met het idee dat ik voor die prijs wel een tegenvaller kan verdragen, moest het niet helemaal werken of moest het toch niks voor mij zijn![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik gebruik QLandkarteGT en merk dat ik daar probleemloos een kml-track uit Google Maps kan in openen en bekijken.
Maar nu wil ik uiteraard graag die track in mijn gps krijgen en daar wringt het schoentje. Als ik de gps op de computer aansluit, lukt het me niet om hem zichtbaar te krijgen. Hetgeen hier omschreven staat, heb ik gevolgd (niet de Spaanse blog) maar dat levert niks op.
Heeft iemand ervaring met deze combinatie en een oplossing? Dus Ubuntu 12.04, QLandkarteGT en een Garmin GPSMap 60 Cx?
Lieven
Ik heb een tweedehands Garmin GPSMap 60 Cx gekocht, met het idee dat ik voor die prijs wel een tegenvaller kan verdragen, moest het niet helemaal werken of moest het toch niks voor mij zijn
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik gebruik QLandkarteGT en merk dat ik daar probleemloos een kml-track uit Google Maps kan in openen en bekijken.
Maar nu wil ik uiteraard graag die track in mijn gps krijgen en daar wringt het schoentje. Als ik de gps op de computer aansluit, lukt het me niet om hem zichtbaar te krijgen. Hetgeen hier omschreven staat, heb ik gevolgd (niet de Spaanse blog) maar dat levert niks op.
Heeft iemand ervaring met deze combinatie en een oplossing? Dus Ubuntu 12.04, QLandkarteGT en een Garmin GPSMap 60 Cx?
Lieven