Sinds eind januari heb ik een vsf t-900 model 2012. Als vervanging van de racefiets voor woon - werk verkeer en voor training. Fantastische fiets, sinds ik haar heb, nog niet weer op de racefiets gezeten! Zelfs de toerritten doe ik hier mee. En de racefiets staat op de nominatie om verkocht te worden!
Alleen, de spaken! waar ik bij de racefiets nooit last van heb gehad, gebeurt nu met de regelmaat van de klok! Spaakbreuk! Na de derde maal dat er een spaak brak het hele wiel maar opnieuw laten opbouwen met dt competition spaken. Nu een kleine 800 km verder en bij 500 km laten na spannen weer een spaak kapot!
Wat voor spaken moeten hierin? en waarom heb ik hier nooit last van gehad met een derailleurfiets terwijl daar dezelfde spaken in zaten? Heeft iemand een idee?
Groet Hendik.
Alleen, de spaken! waar ik bij de racefiets nooit last van heb gehad, gebeurt nu met de regelmaat van de klok! Spaakbreuk! Na de derde maal dat er een spaak brak het hele wiel maar opnieuw laten opbouwen met dt competition spaken. Nu een kleine 800 km verder en bij 500 km laten na spannen weer een spaak kapot!
Wat voor spaken moeten hierin? en waarom heb ik hier nooit last van gehad met een derailleurfiets terwijl daar dezelfde spaken in zaten? Heeft iemand een idee?
Groet Hendik.