Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wildkamperen langs de Hanzeroute - Forum Wereldfietser

wildkamperen langs de Hanzeroute

hoi alle

ik ga van de zomer met me zoon de en Hanzeroute volgen tot aan Berlijn
is langs de route mogelijkheden om wild kamperen is dit dan toe gestaan

al vast bedankt
kaasmuis schreef:is langs de route mogelijkheden om wild kamperen is dit dan toe gestaan
Wildkamperen is sinds kort in Brandenburg en Mecklenburg toegestaan voor 1 nacht, dus het gedeelte vanaf Lübeck tot Berlijn.
In de rest van Duitsland is het officieel verboden, maar daar wordt nauwelijks naar gekeken en Duitsers doen het zelf ook graag. Gewoon onopvallend plekje opzoeken en geen rommel achterlaten 8)
Misschien handiger als dit draadje verplaatst wordt van Techniek en Onderdelen naar Europa...
Zijn er hazen op de Hanzeroute?
Niet om vervelend te doen over spelfouten, maar wel om de zoekfunctie voor latere gebruikers optimaal te laten zijn: kan je in de titel even de twee fouten eruit halen? In de tekst van het eerste bericht staat het wel goed gelukkig.
Polling schreef:Niet om vervelend te doen over spelfouten, maar wel om de zoekfunctie voor latere gebruikers optimaal te laten zijn: kan je in de titel even de twee fouten eruit halen?
Dus: wildkamperen en Hanzeroute, om ff heel duidelijk te zijn 8)

Verders is er in Duitsland prima langs de route wild te kamperen, maar dat had ik al geschreven :wink:

Afbeelding
Wildkamperen tussen de hazen en vossen op de Hanzefietsroute in een (made in Holland) Esvo-tentje 8)
al vast bedank voor de info daar ben ik blij me

kaasmuis