Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Website bijhouden met foto's - Forum Wereldfietser

Website bijhouden met foto's

Hallo,

Hoe kun je onderweg op je website het beste foto's plaatsen?
Het programma dat ik voor het uploaden van mijn digitale camera gebruik zal ik onderweg niet op iedere pc kunnen/ mogen installeren.

Fietsgroeten,

Ralph

Card reader kopen met USB aansluiting. Past tegenwoordig op iedere PC en je hoeft geen software te installeren. Je kaartje wordt dan gewoon een externe harde schijf en je kunt dan alles gewoon kopieren.

Trouwens hebben veel internet cafes, in mijn ervaring, wel de mogelijkheid om foto's van je digitale kamera te halen en op een CD te branden. Dan ben je in principe ook gered.

Martin

Het advies van Ralph klopt. neem een USB-cardreader mee. Toch is het misschien makkelijk om een cd-rommetje mee te nemen met de software van je camera en zet er dan meteen een scan op van je paspoort, persoonlijke gegevene (beveiligd) en andere zaken die van jou voor belang zijn. In kleine internetcafe's vind men het geen probleem als je zelf software installeert.
Let er wel op dat je je cd-rom in een jewelcase meeneemt en niet in een envelopje of zo. In een schuddende fietstas raakt die nogal gauw beschadigd door al het geschuif.

tis overrigens de moeite waard om de bieb te checken
in denemarken bijvoorbeeld mag je overal in de bieb gratis een half uur van internet gebruik maken...in een internetcafé betaal je al vlug voor een uur, en dat maak je vervolgens meestal niet vol; ik niet tenminste...