Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:koop de goedkoopste, ze zijn toch shit.meosky schreef:Dag wereldfietsers ,,
Graag wil ik een fietstool kopen maar heb geen flauw idee welke de goed/beste is ,, zelf heb ik een TOPeak Alien in gedachte,,,Heeft iemand een andere tip.
Hoor graag van jullie.
Meosky
Nee, ze zijn helemaal niet handig onderweg, maar als het alles is wat je bij je hebt ben je er uiteraard op dat moment blij mee. En het zijn forse dingen, dus lastig kwijt te raken en dat kan een plus zijn.Matthie9000 schreef:hoezo valt er niet te werken met een compacte tool, het is vooral handig voor kleine reparaties onderweg.
Van belang op een Zwiters zakmes is de kurkentrekkerijsbrand schreef:Ooit kreeg ik dit zakmes van Wenger cadeau. Zelf zou ik niet gauw zoiets aanschaffen. In de praktijk is het alleen al een paar keer een nuttig bezit gebleken. De kettingpons werkt bijvoorbeeld, omdat van dat losse lepeltje een hefboom is te maken.
Ook heb ik er -- bij een ander -- weleens mee kunnen ingrijpen na spaakbreuk, zodat het wiel niet zo ging wiebelen. Maar bij een beetje tocht neem ik toch altijd liever ook een paar losse sleutels en zulke zaken mee.