Samen met mijn nieuwe fiets (welke hopelijk volgende week in mijn bezit is) wil ik ook graag eens een keer een Brooks zadel proberen.
Heb mijn zinnen gezet op de Brooks B17 Special in zwart/ koper uitvoering.
Ik weet dat er vele discussies over dit zadel te vinden zijn, ook over de verzorging ervan... toch ga ik me eraan wagen![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik ben zelf van plan het zadel alleen aan de onderkant in te smeren en de bovenkant met rust te laten, dit is een van de methodes welke mij wel aanspreekt en waarbij je geen geklooi hebt met aflatende vlekken op je kleding.
Ik zou graag wat ervaringen van mensen willen hebben die ook op deze manier hun Brooks zadel verzorgen. En met name ben ik benieuwd of je op deze manier geen scheurtjes krijgt in de bovenkant aangezien je deze niet behandelt... ?
Heb mijn zinnen gezet op de Brooks B17 Special in zwart/ koper uitvoering.
Ik weet dat er vele discussies over dit zadel te vinden zijn, ook over de verzorging ervan... toch ga ik me eraan wagen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik ben zelf van plan het zadel alleen aan de onderkant in te smeren en de bovenkant met rust te laten, dit is een van de methodes welke mij wel aanspreekt en waarbij je geen geklooi hebt met aflatende vlekken op je kleding.
Ik zou graag wat ervaringen van mensen willen hebben die ook op deze manier hun Brooks zadel verzorgen. En met name ben ik benieuwd of je op deze manier geen scheurtjes krijgt in de bovenkant aangezien je deze niet behandelt... ?