Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 14 april 2013 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 14 april 2013

Hallo,

Vanwege het weer/ geringe aantal deelnemers is het rondje Groningen inmiddels twee maal niet doorgegaan maar daar komt nu een einde aan. Op zondag 14 april 2013 is het:
- Mooi weer
- Zonnig
- Minimaal 10 graden Celsius

Er worden ten aanzien van het weer geen garanties afgegeven

Dus let er op: Het rondje Groningen is op zondag 14 april bij het peerd van Ome Loeks te Groningen om 10.00 uur.
Hee, hee, Paul. het rondje is de laatste keer niet doorgegaan. maar in februari hebben de dappere dodo's: Rene. Geke en Cilia wel degelijk een rondje gefietst!!
Ik ben zelf net terug van het Paasweekend, lekker koud!! Een heusche "witte" Paas, gelukkig goed voorbereid (kruik mee) en het niet koud gehad, blij dat ik ondanks de vorst toch gegaan ben. Was weer erg gezellig en heerlijk gefietst.
En aan het Pinksterweekend: Drenthe-Friesland met Frank van Rijn wordt al druk gewerkt. Aan mij de schone taak mooie, rustige, groene campings erbij te zoeken.
Je vind het weekend onder activiteiten, wel doorbladeren naar de volgende pagina want er zijn nogal veel activiteiten de komende tijd. (klikken op meer evenementen werkte bij mij net niet). Er is een maximum van ca 30 deelnemers dus wie meewil niet te lang treuzelen.
Ik ben er 14 april. hopelijk in korte broek! Cilia
Hahaha, sorry dat ik er in februari niet bij was, ik stond voor het Fietsplatform op de fiets en wandelbeurs te Amsterdam. Ook erg leuk om mee te maken.

Blij dat je van de partij bent Cilia, ik weet niet of een korte broek er in zit maar als het zo doorgaat is een t-shirt misschien net mogelijk :P
Het is frisjes en mistig. Dus probeer ik op tijd te zijn. Rondje Utrecht begint om 11.00 uur, rondje Groningen om 10 uur. Wat zegt dat?
Hmmmm, misschien moet ik toch maar gaan verhuizen.
Ben helaas niet van de partij, want ik ga draaien op molen Entreprise in Kolham (de grootste molen van Groningen!). Wel leuk als jullie misschien daar langs fietsen (vanaf 13.30 uur). Tenzij de molenmaker in die tussentijd langs komt om de vastgelopen wiekenas te repareren.
Wij zijn zondag om 10:00 uur van de partij.
Er wordt mooi weer verwacht, dus we hebben er weer zin in.
Wind uit het zuidoosten, dus maar een nieuwe poging wagen om gebak bij Marten te gaan proeven?

groetjes,
Geke en René
renevo schreef:Wij zijn zondag om 10:00 uur van de partij.
Er wordt mooi weer verwacht, dus we hebben er weer zin in.
Wind uit het zuidoosten, dus maar een nieuwe poging wagen om gebak bij Marten te gaan proeven?

groetjes,
Geke en René
Helaas, ik ben die dag verhinderd
Hoi,
Ik ben er helaas dit weekend ook niet bij. Heb nu maar eens de voorkeur gegeven aan de familiedag (die al voor de derde keer op de tweede zondag van een maand wordt gepland, BGRRG). Op 12 mei ben ik er wel bij, Pinksterweekend doe ik ook mee.
Groet, Petra.
PS: De achterkant van het tijdschrift al bekeken? Die prachtige, groene Vaude-schoenen heb ik op de Fietsbeurs in de RAI al in handen gehad, maar ze zijn nog steeds niet te koop. Hopelijk voor de volgende fietstocht wel...
Ja, die heb ik gezien en moest ook gelijk aan jou denken. Als je maar lang genoeg wacht, dan loop je vanzelf op de mode vooruit.

Apropos vooruit. zondag stond ik op het station te wachten voor het rondje Groningen, maar niemand kwam. Om 10.05 had ik de oplossing! Ik was een week te vroeg. Daarna zelf een rondje gefietst en de eerste verbrande neus opgelopen. Misschien lukt het 14 april weer.
vond het al een beetje aparte die tekst over mistig en fris, dacht nog en wat heeft dat met volgende week zondag te maken. Had een beetje donkerbruin vermoeden dat je op de verkeerd dag bij het Peerd zou staan, maar de Goden waren je goed gezind!!

Wie gaat er by the way een rondje verzinnen?? Cilia
Ik ben er zondag ook bij, tot dan.
Niet onbelangrijk, het belooft mooi weer te worden.

Jan
20 graden!!!!

nou dan kom ik ook als mooiweerfietser.
tot zondag

Jos
Dat wordt misschien koffie drinken op het terras! Tot zondag.
Roel
@Petra: Zou goed bij je outfit staan. Overigens: een paar weken geleden stond in de weekendeditie van DvhN een foto van een restaurant erop waarop een groene santos, een groene softshell en een groene muts het beeld infietsten, was jij dat toevallig?
:)

@Cilia: We kunnen gewoon een bestaande route nemen, ik heb zelf een voorkeur voor een tocht door de bossen.

Tot zondag!
He Paul,
Ja dat was ik. Wie zou het anders moeten zijn? Ik wil niet met mijn hoofd op foto's van anderen, dus had mijn hoofd omgedraaid, toen ik de fotograag zag staan, niet wetende dat ik toch in de krant kwam. En ja, mijn kleur verraadt me dan.
Groet, Petra.
Helaas, ik zal er niet zijn, ook al wordt het de eerste mooie fietsdag van het jaar. Ik heb het te druk met het werk.
Wim
Ook Saskia en ikzelf zijn er niet bij. Ik vier 's middags mijn verjaardag dus moet op tijd thuis zijn en heb de ochtend nodig om wat lekkers te maken voor mijn gasten.
Het goede weer is dan ook een bonus voor mij :-)
Als ik op tijd wakker ben, kom ik ook. Het zijn drukke weken en slapen wordt een echte hobby. Maar de gedachte dat het fietsen de kwaliteit van het slapen verbetert, stuurt mij wel naar het paard. Tot dan.
Hallo Rondje Groningen fietsers van overmorgen,
Wie wil mij meer over dit rondje vertellen? Wat ik zou willen weten: route, lengte, tempo e.d. om in te schatten of ik hier aan mee zal en kan doen.... :( :oops:
Hallo Margreet, wat antwoorden op je vragen. Route deze keer waarschijnlijk Drentse bos, ivm redelijk pittige wind en voorkeur Paul. km' s wisselt per keer maar houdt rekening met zo' n 70-80km, met een gem. van ca 20km p/u (ook dit hangt een beetje van weer en wind af), zo nodig passen we het tempo wat aan. en wat de lengte betreft: de route staat nog niet vast, we kunnen een route bedenken waardoor het mogelijk is voor diegenen die niet zoveel km' s willen maken eerder af te buigen naar huis. Cilia