Ik was er zeker van nadat ik wat mensen op de fiets wandelbeurs heb gesproken van de treinreiswinkel, dat ik met de fiets en trein naar in dit geval Bolzano wilde gaan.
Naar Rome fietsen, en met de trein terug.
Nu kreeg ik dit bericht.
Ten opzichte van de Fiets-/Wandelbeurs is inmiddels e.e.a. gewijzigd.
Het is op dit moment niet mogelijk om fietsen mee te nemen op City Night Line München-Florence-Rome (rechtstreeks) en retour. Hierover hebben we het volgende bericht:
In verband met overleg tussen DB Bahn en TrenItalia over afspraken omtrent veiligheidsystemen van deuren aan boord van CNL rijdt deze met een aangepaste rijtuigsamenstelling.
Dit heeft tot gevolg dat tot nader order er geen rijtuigen meerijden die beschikken over fietsstelplaatsen. Het meenemen van fietsen is tot nader bericht geen mogelijkheid.
Er is helaas geen indicatie wanneer hier een oplossing voor is.
Zodra de normale rijtuigsamenstelling weer van toepassing is en er fietsen mee kunnen worden wij op de hoogte gebracht.
Mensen die het zelfde idee hadden.... snik snik
Het kan zijn dat het veranderd maar dit is nog niet duidelijk.
Naar Rome fietsen, en met de trein terug.
Nu kreeg ik dit bericht.
Ten opzichte van de Fiets-/Wandelbeurs is inmiddels e.e.a. gewijzigd.
Het is op dit moment niet mogelijk om fietsen mee te nemen op City Night Line München-Florence-Rome (rechtstreeks) en retour. Hierover hebben we het volgende bericht:
In verband met overleg tussen DB Bahn en TrenItalia over afspraken omtrent veiligheidsystemen van deuren aan boord van CNL rijdt deze met een aangepaste rijtuigsamenstelling.
Dit heeft tot gevolg dat tot nader order er geen rijtuigen meerijden die beschikken over fietsstelplaatsen. Het meenemen van fietsen is tot nader bericht geen mogelijkheid.
Er is helaas geen indicatie wanneer hier een oplossing voor is.
Zodra de normale rijtuigsamenstelling weer van toepassing is en er fietsen mee kunnen worden wij op de hoogte gebracht.
Mensen die het zelfde idee hadden.... snik snik
Het kan zijn dat het veranderd maar dit is nog niet duidelijk.