Nu ik heb besloten om met de kerstdagen te gaan fietsen/kamperen moet ik nog een slaapzak aanschaffen, mijn zomer-slaapzak die ik normaal gebruik is echt te koud voor de "koude" winterdagen.
Ik kwam deze (hier onder beschreven) slaapzak tegen, iemand aanmerkingen of betere suggesties? Tips, etc. zijn welkom! Ik zoek iets van rond de 100 euro en tot ongeveer -5 graden.
Vaude Kiowa Basic
Het synthetische vulmateriaal, Sensofil, is een nieuwe kunstvezel. Deze vezelmix, gelijkwaardig aan een dons- verenmix, past zich optimaal aan het menselijke reguleringssysteem aan. Een luchtige slaapzak die lichaamsvocht transporteert.
Materiaal: buitenlaag nylon en binnenlaag polyester
Isolatie: 870 gram Sensofil, verdeeld in twee lagen van 100 gr/ m
Gewicht: 1600 g
Maat: 200 bij 75
Afmeting: 21x35/ 50cm (met/ zonder compressie)
Kleur: zwart met rode binnenkant (in tegenstelling tot foto)
Temperatuurbereik: 1 tot -5; extreem: -12
prijs:99.00 EUR
Ik kwam deze (hier onder beschreven) slaapzak tegen, iemand aanmerkingen of betere suggesties? Tips, etc. zijn welkom! Ik zoek iets van rond de 100 euro en tot ongeveer -5 graden.
Vaude Kiowa Basic
Het synthetische vulmateriaal, Sensofil, is een nieuwe kunstvezel. Deze vezelmix, gelijkwaardig aan een dons- verenmix, past zich optimaal aan het menselijke reguleringssysteem aan. Een luchtige slaapzak die lichaamsvocht transporteert.
Materiaal: buitenlaag nylon en binnenlaag polyester
Isolatie: 870 gram Sensofil, verdeeld in twee lagen van 100 gr/ m
Gewicht: 1600 g
Maat: 200 bij 75
Afmeting: 21x35/ 50cm (met/ zonder compressie)
Kleur: zwart met rode binnenkant (in tegenstelling tot foto)
Temperatuurbereik: 1 tot -5; extreem: -12
prijs:99.00 EUR