Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquete online verkoop fietsen - Forum Wereldfietser

Enquete online verkoop fietsen

Beste forumbezoekers,

Mijn naam is Marije en ik zit in het vierde jaar van de opleiding Sport & Media aan de Fontys Hogeschool in Tilburg. Voor het afstuderen ben ik bezig met een onderzoek naar het optimaliseren van de online verkoop van fietsen. Ik wil u graag vragen om mij te helpen afstuderen door de enquête in te vullen.

Het invullen van de enquête neemt zo’n 5 minuten in beslag, is anoniem en hoe meer deelnemers, hoe beter beeld ik krijg. Onder alle respondenten zullen drie prijzenpakketten worden verloot t.w.v. €49,95, €39,95 en €19,95.

De link naar de enquête: http://www.surveymonkey.com/s/C6MXQSK

Alvast bedankt voor uw medewerking aan de enquête!
Bij mij liep de enquete vast. De eerste vragen gingen wel erg algemeen over online kopen.
Wim
Wim schreef:Bij mij liep de enquete vast. De eerste vragen gingen wel erg algemeen over online kopen.
Wim
Jammer dat de enquête vast is gelopen. De eerste 4 vragen zijn inderdaad algemeen en de rest van de vragen hebben betrekking tot fietsen. In ieder geval bedankt voor de medewerking !!
Ik heb de enquete ingevuld. Geen vastlopers hier.
Polling schreef:Ik heb de enquete ingevuld. Geen vastlopers hier.
Super!! Bedankt!!
Na het invullen van het eerste tekstveld krijg ik al de melding " De indeling van de opmerking die u hebt ingevoerd, is ongeldig.", terwijl ik toch echt geen rare leestekens gebruik.
Einde oefening dus. :|
Arjan H. schreef:Na het invullen van het eerste tekstveld krijg ik al de melding " De indeling van de opmerking die u hebt ingevoerd, is ongeldig.", terwijl ik toch echt geen rare leestekens gebruik.
Einde oefening dus. :|
Ik heb het aangepast. Het programma geeft dit automatisch aan bij lange teksten. Ik heb het inmiddels uitgeschakeld. In ieder geval bedankt dat u de moeite heeft genomen :) !
Heb 'm ingevuld, geen foutmeldingen gezien.
Ook ingevuld mar vraag 14 klopt niet. Ik moet daar het merk van de online gekochte fiets invullen. Maar dat merk staat er niet tussen. Maar ik moet wel een merk selecteren anders kom ik niet bij de volgende vraag.
bergbeklimmer schreef:Ook ingevuld mar vraag 14 klopt niet. Ik moet daar het merk van de online gekochte fiets invullen. Maar dat merk staat er niet tussen. Maar ik moet wel een merk selecteren anders kom ik niet bij de volgende vraag.
Het klopt inderdaad dat vraag 14 niet helemaal goed is gegaan. Ik heb het proberen aan te passen. Bedankt voor de feedback! En bedankt voor het invullen!!
woef schreef:Heb 'm ingevuld, geen foutmeldingen gezien.
Bedankt! :)
Niet altijd werkte in mijn geval vragen waarbij ik als antwoord slechts 'anders' wilde invullen [bv vraag 20].
Succes verder
Zonet ingevuld, probleemloos verlopen.

mvg
Benie