Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 10 maart 2013 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 10 maart 2013

Hallo,

Vorige keer heb ik spijtig genoeg moeten laten schieten, maar komende zondag (10 maart 2013) is het weer tijd voor het maandelijkse rondje Groningen :P .

Vertrek om 10.00 uur bij het Peerd van Ome Loeks, wie o wie heeft er een mooie route in de aanbieding?

Paul
paul1987 schreef:Hallo,

Vorige keer heb ik spijtig genoeg moeten laten schieten, maar komende zondag (10 maart 2013) is het weer tijd voor het maandelijkse rondje Groningen :P .

Vertrek om 10.00 uur bij het Peerd van Ome Loeks, wie o wie heeft er een mooie route in de aanbieding?

Paul
ik kan wel wat verzinnen met halverwege koffie, appeltaart en haardvuur in M-gineering HQ
Heb je een open haard in je nieuwe werkplaats??
Leuk om die te bewonderen bij een kopje koffie met appeltaart.
Ik ben 10u bij het Peerd zondag. met voorjaarszonnetje?? Cilia
Oi leuk! Een rondje Groningen! Misschien kan ik ook meefietsen, even mn agenda checken. Er gaat niets boven Groningen.
Het lijkt me leuk om gebruik te maken van het aanbod van Marten! Dus bij voorbaat hartelijk dank voor de huisvesting :D

Er gaat inderdaad niets boven Groningen Esmeralda. Eenmaal meegefietst zul je merken dat het een erg leuk rondje en erg goed gezelschap is! :P
Hoeveel km rijden jullie ongeveer tijdens zo'n rondje ?
Niets boven Groningen? Een blik op de kaart en het eerste wat opvalt is een Fries eiland! :D

Een rondje is ca 75km (50-koffie-25) maar weer, seizoen en toeval spelen ook mee. Uitgangspunt is samen uit, samen thuis , en de snelheid is een tandje meer en een jas extra vergeleken met wat je in je eentje doet. YMMV :wink:. We houden wel van een bospaadje of jaagpad langs een vaart
Tandje meer, 20-23 gemiddeld ?
@Wielkneus, dat zal ongeveer de snelheid zijn waarmee we fietsen. Hangt ook van het formaat van de groep af.
De democratisch * vastgestelde route:

stadspark
Bruilwering
Eelderdiepje
Vosbergen
De Pol
Vieftig Bunder
Schipborg
Strubben bos
Annen
Spijkerboor

Koffie

Terug afhankelijk van het weer Westerbroeksemade polder (open) of Appelbergen (gesloten landschap)

Ondergrond : Grotendeels fietspad, enkele korte stukjes zandweg (lagen er goed bij), paar kilometer fietspad langs drukke verkeersweg

*) one man,one vote, i'm the man
Klinkt goed, maar gezien mijn lichamelijke gesteldheid moet ik verzuimen. Als mijn temperatuur nog hoger wordt, dan gaat het fluitje af.
In elk geval veel plezier gewenst allemaal.
Hallo allemaal,

Even afmelden deze keer. Ronald vliegt zondag naar Spanje en ik (net begonnen in een nieuwe baan en daar erg druk mee) breng hem natuurlijk naar Rotterdam Airport, dus helaas.
Een mooi en gezellig rondje toegewenst en tot de volgende keer.

Ineke en Ronald
Ik ga ook niet mee met 2 graden en winterse neerslag in het verschiet.
wielkneus schreef:Ik ga ook niet mee met 2 graden en winterse neerslag in het verschiet.

Weerbericht* voor zondag is nog steeds droog doch frips

07:00–13:00 Cloudy. For the period: 07:00–13:00 -2° 0 mm Moderate breeze, 7 m/s from northeastModerate breeze, 7 m/s from northeast
13:00–19:00 Cloudy. For the period: 13:00–19:00 1° 0 mm Moderate breeze, 7 m/s from northeastModerate breeze, 7 m/s from northeast

*) yr.no, en die hebben geen elfstedenkoorts en wel verstand van sneeuw ;)
Heb logees dit weekend, dus fiets niet mee met het rondje.
Plezierige tocht allen.
Groet, Roel
Het ziet er naar uit dat het een klein groepje wordt, maar we gaan gewoon van start :D See you at sunday
paul1987 schreef:Het ziet er naar uit dat het een klein groepje wordt, maar, we gaan gewoon van start :D See you at sunday
Het ziet er naar uit dat er voor iedereen een dubbele portie applecrumble is, dus, we gaan gewoon van start :D See you at sunday

fixed that for you :D
Paul en Marten, zoals het er nu naar uit ziet wordt het groepje morgen een tweetal, en een halve crumbletaaart pp.
Ik haak af. Heb even helemaal geen zin meer in winterse omstandigheden en al helemaal niet met stormachtige wind en een verder overvolle weekendagenda en een groot verlangen naar een keer lekker uitslapen. Cilia
Beste collega Fietsers,

Na lang twijfelen sluit ik me toch maar bij Cilia aan, ik ga niet mee.
De weersomstandigheden nodigen mij niet uit tot een dagje fietsen.
Zoals de meeste weten gedij ik meer bij +30 gr.
Ik had me wel verheugd op de lekkere taart van Marten en wilde graag de nieuwe werkplaats bewonderen!
Een andere keer dan maar.

Jan
Hoi,
Een vriend van mij kondigde twee weken geleden aan dat hij dit weekend komt logeren en zondag graag naar de sauna wilde. Wat een vooruitziende blik!!
Ik ben er morgen dus ook niet bij. Helaas volgende maand ook niet: dit jaar ga ik wel naar de familiedag (die knap genoeg steeds op de tweede zondag van de maand wordt gepland). De maand erna, de zondag van het hemelvaartsweekend, ben ik er weer bij!!
Groet, Petra.