Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsreparatiecursus - Forum Wereldfietser

Fietsreparatiecursus

Dit weekend met de kampeerspullen en de auto van Rotterdam naar Kiel-windeweer gereden om daar de fietsreparatiecursus te volgen.
Hoewel ik een leek ben op het fietsgebied, heb ik dit weekend veel geleerd, gezien en zelf geprobeerd. Het was echt de moeite waard om deze cursus te volgen. Niet alleen vanwege de fietstechniek, maar ook vanwege de sociale contacten met mede wereldfietsers.
Kortom: heb je deze cursus nog niet gevolgd, neem van een roze fietsgroentje aan, dat dit echt de moeite waard is.
Helemaal mee eens. Gezellig en leerzaam. Kan niet wachten op een spaakbreuk in het donker in de regen ergens ver weg ;-)
Terechte reclame voor die cursus.
Hopelijk heb ik binnen 2 jaar tijd en geld om de vervolgcursus te volgen.

Renaat
applemeisje schreef:Dit weekend met de kampeerspullen en de auto van Rotterdam naar Kiel-windeweer gereden om daar de fietsreparatiecursus te volgen.
Hoewel ik een leek ben op het fietsgebied, heb ik dit weekend veel geleerd, gezien en zelf geprobeerd. Het was echt de moeite waard om deze cursus te volgen. Niet alleen vanwege de fietstechniek, maar ook vanwege de sociale contacten met mede wereldfietsers.
Kortom: heb je deze cursus nog niet gevolgd, neem van een roze fietsgroentje aan, dat dit echt de moeite waard is.
Hee! Wat goed! Dus dat bandje vervangen is voor jou geen probleem meer, nu? Super!
Ik kijk uit naar deze cursus; met een beetje geluk combineer ik hem met een rondje Nederland. En nu maar hopen dat er in de eerste helft van dat rondje niets stuk gaat :)
urje schreef:Ik kijk uit naar deze cursus; met een beetje geluk combineer ik hem met een rondje Nederland. En nu maar hopen dat er in de eerste helft van dat rondje niets stuk gaat :)
Welnee, hopen dat je nog net Kiel Windeweer haalt, dat is de juiste instelling ;)
Een van de deelnemers van het laatste reparatieweekend haalde Kiel Windeweer maar net. Gelukkig kan hij er nu weer tegen.
Wim
Wim schreef:Een van de deelnemers van het laatste reparatieweekend haalde Kiel Windeweer maar net. Gelukkig kan hij er nu weer tegen.
Wim
Afbeelding

Die laag aluminium in de draad van de bout hoorde vroeger toe aan het naafhuis
m-gineering schreef:
urje schreef:Ik kijk uit naar deze cursus; met een beetje geluk combineer ik hem met een rondje Nederland. En nu maar hopen dat er in de eerste helft van dat rondje niets stuk gaat :)
Welnee, hopen dat je nog net Kiel Windeweer haalt, dat is de juiste instelling ;)
Ha! Ok, ik ga m'n best doen 8)
(hoewel ik geen XT-naven te verslijten heb)