Mijn oprechte excuses als het forum niet bedoeld is voor dergelijke oproepen (en ik weet dat de kans erg klein is) maar wie weet heeft de dief pech en ik geluk en heeft iemand deze fiets voorbij zien komen op een fietsforum of Marktplaats?
Gestolen uit omgeving Utrecht, mijn Koga Miyata Travellerlady. Inmiddels een paar jaartjes oud, maar ik ben toch erg gehecht aan mijn fiets
Kleur: Paars
Versnellingen: 21 (Shimano Deore LX)
Vlinderstuur
Mavic 28 inch wielen
Frame (dacht 56, weet het niet helemaal zeker meer)
Fietstasje onder het zadel
Zefl SP4 fietspomp
Waarschijnlijk ergens in de afgelopen weken gestolen. Op dat moment zaten er anti-lekbanden op mijn Koga, een dik geel kettingslot (verder geen vast slot, dat was er net afgevallen) en een fietscomputertje zonder batterijen. De versnelling haperde een beetje tussen 3-3 en 3-4.
Mocht iemand iets weten dan zou ik heel erg dankbaar zijn. Zo niet, in ieder geval heel erg bedankt voor het lezen!
Gestolen uit omgeving Utrecht, mijn Koga Miyata Travellerlady. Inmiddels een paar jaartjes oud, maar ik ben toch erg gehecht aan mijn fiets
Kleur: Paars
Versnellingen: 21 (Shimano Deore LX)
Vlinderstuur
Mavic 28 inch wielen
Frame (dacht 56, weet het niet helemaal zeker meer)
Fietstasje onder het zadel
Zefl SP4 fietspomp
Waarschijnlijk ergens in de afgelopen weken gestolen. Op dat moment zaten er anti-lekbanden op mijn Koga, een dik geel kettingslot (verder geen vast slot, dat was er net afgevallen) en een fietscomputertje zonder batterijen. De versnelling haperde een beetje tussen 3-3 en 3-4.
Mocht iemand iets weten dan zou ik heel erg dankbaar zijn. Zo niet, in ieder geval heel erg bedankt voor het lezen!