Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pech onderweg - Forum Wereldfietser

Pech onderweg

Afbeelding

Nou oké, daar sta je dan, langs de weg. Het is balen, maar goed! Gelukkig had ik mijn wegpionnen bij me :wink:
robert-hart schreef:Nou oké, daar sta je dan, langs de weg. Het is balen, maar goed! Gelukkig had ik mijn wegpionnen bij me :wink:
Dat is nou het voordeel van zo'n Bullitt he, daar passen ze makkelijk in! Staan ze al op de ultralichtgewicht-paklijst?

Carl
staat er ook nog een gevarendriehoek 50 meter verderop?
Ik blijf me toch afvragen waarom je met zo een fiets zou gaan vakantiefietsen.

Of heb je er speciale bedoelingen mee. Je krijgt dit toch al erg moeilijk op de trein.
Het is zwaarder.

Heeft het ook voordelen tov een fiets met bagagedragers of met aanhangwagen/wiel.

Of ben ik echt een uitzondering aan het worden met m'n onhandige bagagedrager.

Groeten,
Willem
wwwillem schreef:Ik blijf me toch afvragen waarom je met zo een fiets zou gaan vakantiefietsen.

Waarom gaan mensen vakantiefietsen op een: vouwfiets, Omafiets, tandem, ligfiets "Ieder nadeel heb zijn voordeel"

Of heb je er speciale bedoelingen mee. Je krijgt dit toch al erg moeilijk op de trein.
Het is zwaarder.

Volgens de regels van de NS is de tandem/Bullitt een gewone fiets. Deze mag dus - buiten de spitsuren - met vrijwel alle treinen mee.

Heeft het ook voordelen tov een fiets met bagagedragers of met aanhangwagen/wiel.

Als ik 30kg op de Bullitt vervoer rijdt dit lekkerder dan een aanhanger achter de fiets.

Of ben ik echt een uitzondering aan het worden met m'n onhandige bagagedrager.

Groeten,
Willem