Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik denk dat het niet (willen) begrijpen van die uitspraak, meer zegt over de niet-begrijpers dan over de waarde van de uitspraak van Seth Godin. Maar waar geen wil is (om te begrijpen), is geen weg.urje schreef:Ach ja, als je 355 dagen in het jaar niet tevreden bent met je leven en dat probeert goed te maken met (het vooruitzicht van) 10 dagen uitrusten/niets doen, dan denk ik dat je wel een beetje van meneer Godin kunt leren. De boodschap lijkt me ook niet dat men minder op pad moet gaan, maar dat dat op pad gaan geen compensatie zou moeten zijn voor problemen die je beter thuis kunt oplossen. En volgens mij zijn er genoeg mensen die wel wat kunnen met zo'n tegeltjeswijsheid.
Geldt dat ook voor het niet willen begrijpen van de niet-begrijpers? Ik moet gewoon braken van zoveel pseudo-diepzinnigheid.Revanho schreef:urje schreef: Ik denk dat het niet (willen) begrijpen van die uitspraak, meer zegt over de niet-begrijpers dan over de waarde van de uitspraak van Seth Godin. Maar waar geen wil is (om te begrijpen), is geen weg.
Renaat
helemaal mee eens! Het constant op de vlucht zijn bevalt best wel goed eigenlijkBlanche schreef:Reizen is een erg belangrijk en erg fijn onderdeel van mijn leven.
Omdat ik nieuwe mensen ontmoeten en andere ervaringen/inzichten beleven bijzonder mooi vind. Ik ga mijn leven dus absoluut niet anders inrichten! Sterker, ik ga nog meer en langer op reis!
Helemaal mee eens, alleen nog budget om het vaker en langer te doen.jeroen_ schreef:helemaal mee eens! Het constant op de vlucht zijn bevalt best wel goed eigenlijkBlanche schreef:Reizen is een erg belangrijk en erg fijn onderdeel van mijn leven.
Omdat ik nieuwe mensen ontmoeten en andere ervaringen/inzichten beleven bijzonder mooi vind. Ik ga mijn leven dus absoluut niet anders inrichten! Sterker, ik ga nog meer en langer op reis!
Twee dingen:Revanho schreef:Ik denk dat het niet (willen) begrijpen van die uitspraak, meer zegt over de niet-begrijpers dan over de waarde van de uitspraak van Seth Godin. Maar waar geen wil is (om te begrijpen), is geen weg.urje schreef:Ach ja, als je 355 dagen in het jaar niet tevreden bent met je leven en dat probeert goed te maken met (het vooruitzicht van) 10 dagen uitrusten/niets doen, dan denk ik dat je wel een beetje van meneer Godin kunt leren. De boodschap lijkt me ook niet dat men minder op pad moet gaan, maar dat dat op pad gaan geen compensatie zou moeten zijn voor problemen die je beter thuis kunt oplossen. En volgens mij zijn er genoeg mensen die wel wat kunnen met zo'n tegeltjeswijsheid.
Renaat
Ik herformuleer mezelf:douwe trapper schreef: Twee dingen:
-Ik begrijp het niet, wat zegt dat dan over mij?
De interpretatie van Urje lijkt me een heel logische.douwe trapper schreef: _U suggereert het wel te begrijpen, leg het mij eens uit.