Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Terughaalactie voorvorken specialized - Forum Wereldfietser

Terughaalactie voorvorken specialized

Specialized roept een aantal voorvorken van de modellen Tarmac SL4, Crux en Secteur Disc terug in verband met een kwaliteitsprobleem. In sommige gevallen kan de voorvork breken.
http://www.productwaarschuwing.nl/2013/ ... php?#spzvv
Polling schreef:Specialized roept een aantal voorvorken van de modellen Tarmac SL4, Crux en Secteur Disc terug in verband met een kwaliteitsprobleem. In sommige gevallen kan de voorvork breken.
http://www.productwaarschuwing.nl/2013/ ... php?#spzvv
ze zijn niet de enige met recalls, hier is een heel rijtje:

http://www.bicycleretailer.com/recalls-0
Carbon.
Veel carbon
Eric op de Fiets schreef:Veel carbon
loop een sjieke fietsenwinkel binnen, dit is wat verkocht wordt. De simpele middenklasse en daaronder is productietechnologie van 10 jaar geleden, dus dat snapt iedereen zolangzamerhand wel, en daar is ook niet zo veel druk om te kijken of het nog goedkoper kan
m-gineering schreef:
Eric op de Fiets schreef:Veel carbon
loop een sjieke fietsenwinkel binnen, dit is wat verkocht wordt. De simpele middenklasse en daaronder is productietechnologie van 10 jaar geleden, dus dat snapt iedereen zolangzamerhand wel, en daar is ook niet zo veel druk om te kijken of het nog goedkoper kan
Kan iemand dit vertalen? :shock: :wink:
Leon schreef:
m-gineering schreef:
Eric op de Fiets schreef:Veel carbon
loop een sjieke fietsenwinkel binnen, dit is wat verkocht wordt. De simpele middenklasse en daaronder is productietechnologie van 10 jaar geleden, dus dat snapt iedereen zolangzamerhand wel, en daar is ook niet zo veel druk om te kijken of het nog goedkoper kan
Kan iemand dit vertalen? :shock: :wink:
Walk into a fancy bikeshop, this is what is being sold. The simple middleclass and below is 10 Y.O production technology, which everyone understands and which is under little pressure to bring costs down even further
@Marten
:shock: Ligt Maastricht tegenwoordig in Engeland?
@Leon
Is toch redelijk heldere logica van M?
m-gineering schreef:loop een sjieke fietsenwinkel binnen, dit is wat verkocht wordt. De simpele middenklasse en daaronder is productietechnologie van 10 jaar geleden, dus dat snapt iedereen zolangzamerhand wel, en daar is ook niet zo veel druk om te kijken of het nog goedkoper kan
Kan iemand dit vertalen? :shock: :wink:[/quote]
Walk into a fancy bikeshop, this is what is being sold. The simple middleclass and below is 10 Y.O production technology, which everyone understands and which is under little pressure to bring costs down even further[/quote]"Plus d'un magasin de vélos fantaisie, c'est ce qui est vendu. La classe moyenne simple et ci-dessous est une technologie de production d'il ya 10 ans, de sorte que tout le monde comprend que long ou utile, et il n'y a pas autant de pression pour voir si elle est encore moins cher" Google Translate :?
vrij vertaald gaat middel-goedkoop carbon spul nog wel eens kaput
wimmo17 schreef:@Marten
:shock: Ligt Maastricht tegenwoordig in Engeland?
Fietsenboer: Ik dacht dat de voorvorken heel zouden blijven!
Taiwanees [bladert door de specificatie]: Hmn, moest dat ook, dat kan ik hier nergens vinden

moraal, als je geen duidelijke vraag stelt hoeft het volledig juiste antwoord je niet te bevallen :D
Matthie9000 schreef:vrij vertaald gaat middel-goedkoop carbon spul nog wel eens kaput
Wat is middel-goedkoop carbon? Wat voor prijs kaartje? Volgens mij is een carbon fiets altijd duur. Dure spullen kunnen ook wel kapot gaan. En dan maakt het niet uit of het om staal, aluminium of carbon gaat. Waarom zou je carbon nemen voor een vakantiefiets?
[quote="m-gineeringFietsenboer: Ik dacht dat de voorvorken heel zouden blijven!
Taiwanees [bladert door de specificatie]: Hmn, moest dat ook, dat kan ik hier nergens vinden
moraal, als je geen duidelijke vraag stelt hoeft het volledig juiste antwoord je niet te bevallen :D[/quote]
AfbeeldingTesten is een vak, of het nu software of een voorvork is... Meer powerpoint plaatjes en praatjes op http://www.pstestware.com
Rutger schreef:Dure spullen kunnen ook wel kapot gaan.
Sterker nog: de duurdere types van alles wat je kunt bedenken gaan vaker kapot. Aan en in duurdere dingen zitten namelijk doorgaans meer onderdelen, meer nieuwe dingen waar nog niet zo veel ervaring mee is, meer dingen die verder tot op het randje uitgerekend zijn en daardoor minder reserve hebben en er wordt ook meer van verlangd en minder van getolereerd.
Leon
Pfffrrr... dit draadje had na de 2e post al gesloten kunnen worden met "bedankt voor de info"!
jah oh wee als er een discussie lost barst op een forum :D :wink:
Matthie9000 schreef:jah oh wee als er een discussie lost barst op een forum :D :wink:
Ach, ik kom misschien wat zeikerig over, en ik heb niks tegen discussies hoor... en ik ben er zelf in verschillende posts waarschijnlijk medeschuldig aan. Maar soms gaat het lijken op discussiëren om het discussiëren, terwijl het tegelijkertijd afleidt van hetgene waar het in de post werkelijk om gaat.

Dat idee kreeg ik nu.
Er was een direkte inhoud bij deze post, maar vervolgens is er ook nog zoiets als een bredere context. Deze terughaalactie valt binnen een groter patroon, en is geen incident: dit is niet het enige geval van falende carbon voorvorken.
Wim
Wim schreef:Er was een direkte inhoud bij deze post, maar vervolgens is er ook nog zoiets als een bredere context. Deze terughaalactie valt binnen een groter patroon, en is geen incident: dit is niet het enige geval van falende carbon voorvorken.
Wim
Wat inderdaad kort maar krachtig uiteengezet werd in de tweede post. Vervolgens werd de context wel heel breed... Maarre, point taken (and given)!