Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voor al die hondenliefhebbers - Forum Wereldfietser

Voor al die hondenliefhebbers

Afbeelding

Met de hond in het zijspan naast je is toch veel gezelliger!

(Dit is de voorplaat van het blad van de Veteran Cycle Club, verplichte kost voor liefhebbers van oude meuk ;))
Marten,
Hoe kom ik hiermee door al die klaphekjes langs de Waddenkust van Groningen? :wink:
Ik ga er vanuit dat jij een slim antwoord hebt.
Kan die hond niet meetrappen? Lopende band monteren in plaats van dat bakje waar-ie in zit. Is goed voor hem.
bert sitters schreef:Marten,
Hoe kom ik hiermee door al die klaphekjes langs de Waddenkust van Groningen? :wink:
Past dat ding in de trein dan?
m-gineering schreef:

Rijdt daar dan een trein?
"Hier krijg je wel een hond mee achter de kachel vandaan"! :wink:

Henk

kunst en fietswerk
Het lijkt me een brits tijdschrift, en in Engeland zijn ze helemaal gek op die fietssluizen. Mijn stuur was daar steeds net te breed voor, laat staan een compleet zijspan.
bert sitters schreef:
m-gineering schreef:

Volgens mij is er tussen Harlingen, Roodeschool Delfzijl of Nieuweschans wel een zeedijk te vinden
Past dat ding in de trein dan?[/quote]

Rijdt daar dan een trein?[/quote]

Volgens mij is er tussen Harlingen, Roodeschool Delfzijl of Nieuweschans wel een zeedijk te vinden[/quote]
Harlingen ligt ver weg in Friesland, Roodeschool ligt niet aan de kust en de kust daar bij de monding van de Eems zou ik mijden, tenzij je met de boot naar Borkum wenst te gaan. Delfzijl ligt aan de Eems und Bad Neuschanz ligt ook niet aan de kust.
Past die fiets in een Suzuki Alto?
bert sitters schreef:Past dat ding in de trein dan?

Volgens mij is er tussen Harlingen, Roodeschool Delfzijl of Nieuweschans wel een zeedijk te vinden

Harlingen ligt ver weg in Friesland, Roodeschool ligt niet aan de kust
Meestal houdt Prorail een zekere marge aan, opdat de werktreinen niet in het water rijden. Station Roodeschool -kust is een kwartiertje fietsen, zeg maar 6 amsterdamse stoplichten

en de kust daar bij de monding van de Eems zou ik mijden, tenzij je met de boot naar Borkum wenst te gaan. Delfzijl ligt aan de Eems und Bad Neuschanz ligt ook niet aan de kust.
Past die fiets in een Suzuki Alto?
De Alto past in de zijspan, maar dan moet de hond op de bagagedrager ;)
:lol: Ik vond dat er op zijn minst nog een parapluke boven moest !
Travelmaster schreef:Kan die hond niet meetrappen? Lopende band monteren in plaats van dat bakje waar-ie in zit. Is goed voor hem.
Hebben ze lang geleden al over nagedacht...

Afbeelding

Gewoon zelf laten fietsen:

Afbeelding
Daar krijg ik mijn Border nooit in. Enfin, ik krijg hem er wel in, maar niet voor lang.

Afbeelding

Aioe
Mijn hond eist nu ook zo'n zijspan, veel minder nat.

Afbeelding
bert sitters schreef:Past die fiets in een Suzuki Alto?
Voor mijn huidige auto Dacia Logan MCV heb ik een Suzuki Alto gehad. Daar kon mijn fiets, met afgenomen voorwiel wél heel gemakkelijk in! (achterbank wegklappen)
Achterdeur helemaal dicht, geen probleem.