Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen Zondag 10 februari - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen Zondag 10 februari

Het lijkt nog maar zo kort geleden onze geweldig leuke, geslaagde nieuwjaarsbijeenkomst!
Maar aanstaande zondag is het al weer de 2e zondag van februari.
Wel tegelijkertijd met de Fiets/Wandelbeurs, en het Carnavalsweekend in Brabant, maar dat is voor ons noorderlingen een eind weg.
De weersvoorspellingen zijn vooralsnog best redelijk.
Zijn er genoeg gegadigden over om en rondje te fietsen?
Of gaan we met z'n allen naar het Carnavalsweekend? Of naar de Fiets/wandelbeurs?
Wat mijzelf betreft: als het rondje doorgaat fiets ik mee.
Als het niet doorgaat overweeg ik naar Den Bosch af te reizen vrijdagavond.
Cilia
We voelen ons wel wat onder druk gezet, maar wij gaan geen carnaval vieren en in ieder geval zondag niet naar de fiets- en wandelbeurs. Wij willen graag een rondje rond het peerd fietsen, mits het niet te glad wordt.

Geke en René

ps. dit is een primeur, gereageerd vóór Paul :wink:
Moi!

IJs en weder dienende ben ik van de partij.

Bert
Ik neem aan dat het zondag 10 februari zal zijn (en niet 9 febr = zaterdag)
Rob,

Bedankt.
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb het aangepast in het bericht.
Ik geef beide dagen lezingen op de beurs.
Wim
Wij gaan niet mee, we zijn zondag in Amsterdam.

Jan
Wij zijn er ook niet. Zaterdagochtend sta ik op de beurs voor de wereldfietser. 'S middags kijk ik rond. En zondag wil ik mijn wintersport spullen bij elkaar zoeken want volgend weekend vertrekken we voor een weekje glijden in de sneeuw.
En daarbij is mevr. vd Veeke wat ziek.
Hoi,
Ik overweeg om te komen zondag (let op: overweeg betekent kans van ong. 80% dat ik kom). Zal in ieder geval veel fijner rijden, nu ik van die fantastisch nieuwe laarsjes heb (waarvoor dank, Cilia). Dus jullie zien me wel/niet verschijnen.
Zaterdag eerst met Hans de fietsbeurs bezoeken.
Groet, Petra.
Ik ben er deze keer niet bij. Zaterdag sta ik voor het fietsplatform op de fiets en wamdelbeurs. Zondag moet ik weer. Aan de studie, volgende keer beter. Veel plezier!
hoi,
ik ben er niet bij. Toch nog te verkouden, en ik wil het daarom nog even rustig aan doen. Ik zie net dat er ook nog een laag sneeuw ligt, dus doen jullie voorzichtig?
Groet, Petra.