Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Korting op de toegang voor de Fiets en Wandelbeurs - Forum Wereldfietser

Korting op de toegang voor de Fiets en Wandelbeurs

Ik kreeg van de organisatie van de Fiets en Wandelbeurs het bericht dat er iets mis is gegaan: In het tijdschrift De Wereldfietsers had een kortingbon moeten zitten voor de leden van de Wereldfietser.

Het advies van organisatie is nu als volgt: koop een e-ticket via de site www.fietsenwandelbeurs.nl
In de voorverkoop krijg je op deze wijze ook korting!

Helaas kan het kassapersoneel op de beursdagen, dat in dienst is van de RAI en niet van de Fiets en Wandelbeurs, alléén officiele kortingbonnen accepteren. Zij hebben die bonnen weer nodig bij het afrekenen van hun kas.
Nu 12 euro, tot enkele weken(?) terug 10 euro, en dat is het bedrag wat de meeste kortingsbonnen ook geven... Dus een grote misser!
Voor de mensen met een voordeelkalender van de postcodeloterij: daar zit een kortingsbon in.
Beetje vreemde gang van zaken wel.
Gelukkig ben ik niet lid van de postcode loterij, kan ik die winst mooi gebruiken voor mijn duurdere kaartje
Via de site van de beurs kan je een ticket kopen voor €12 i.p.v. €14 aan de kassa.

Er komt nog wel €0,62 Ideal-kosten bij dus je voordeel is nog maar €1,38!

Voor zo weinig voordeel ben ik nauwelijks geneigd moeite te gaan doen.
Maar je hoeft niet in de rij te staan bij de kassa. En dat is volgens mij het allergrootste voordeel.