Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Goedkoop naar de Fiets en wandelbeurs - Forum Wereldfietser

Goedkoop naar de Fiets en wandelbeurs

Aangezien de trein in NL bijna niet meer te betalen is heeft de kruidvat een aanbieding die geldt van 9 februari t/m 26 mei.
Dan kan je 1 dag met de trein voor 13.99.

De F&W beurs is vanaf 9-2 dus komt mooi uit als je van ver moet komen.

http://www.kruidvat.nl/domains/default/ ... e&token=-1
Bedankt voor de tip , dinsdag maar eens ophalen bij het kruidvat :D
Ik ga samen met mijn jongste dochter, zou je dit kaartje kunnen combineren met een Railrunner?
Ik heb al jaren niet meer in de trein gezeten en dacht dat je tegenwoordig altijd een OV-chip nodig had, dat is dus bijkbaar niet zo.
JanW schreef:Ik ga samen met mijn jongste dochter, zou je dit kaartje kunnen combineren met een Railrunner?
Ik heb al jaren niet meer in de trein gezeten en dacht dat je tegenwoordig altijd een OV-chip nodig had, dat is dus bijkbaar niet zo.
Vraag bij NS-klantenservice 0900-8306 (10 cent per minuut)
JanW schreef:Ik ga samen met mijn jongste dochter, zou je dit kaartje kunnen combineren met een Railrunner?
Ik heb al jaren niet meer in de trein gezeten en dacht dat je tegenwoordig altijd een OV-chip nodig had, dat is dus bijkbaar niet zo.
In de trein heb je (nog) geen OV-chipkaart nodig. In het overige OV op veel plaatsen (waaronder Amsterdam) wel. Nu ligt de RAI vlak bij station A'dam-RAI, dus dat zal geen problemen opleveren...

Als die kaart van Kruidvat voor 1 persoon geldig is, dan neem jij die kaart. Een Railrunner is volgens mij niet afhankelijk van een ander kaartje. Het kind moet alleen onder begeleiding van een volwassene zijn en dat is in jouw geval zo, dus het lijkt mij geen probleem...
Hoi,

En als je lid bent van vrienden op de fiets kun je op basis van je donateursnummer een toegangskaartje kopen voor 8 euro.
Groet, Petra.
Petra137 schreef:Hoi,

En als je lid bent van vrienden op de fiets kun je op basis van je donateursnummer een toegangskaartje kopen voor 8 euro.
Groet, Petra.
En als lid van de wereldfietser? Ik zal mijn gloednieuwe lidmaatschapspasje maar meenemen :lol:
Petra137 schreef:Hoi,

En als je lid bent van vrienden op de fiets kun je op basis van je donateursnummer een toegangskaartje kopen voor 8 euro.
Groet, Petra.
Donateurs van Vrienden op de fiets krijgen alleen korting als ze een e-ticket via Internet aanschaffen. Een e-ticket kost 12 Euro en voor donateurs van Vrienden op de Fiets gaat daar dan nog eens 2 Euro vanaf. Zij krijgen geen korting bij kaartjes die aan de kassa worden gekocht. Korting aan de kassa is alleen mogelijk met bonnen die uit diverse tijdschriften worden geknipt.
Nou,
Zoals je kunt lezen hierboven heb ik dus net een kaartje besteld bij Vrienden op de Fiets voor 8 euro. Nog goedkoper dus!
Petra.
berger schreef:
Petra137 schreef:En als je lid bent van vrienden op de fiets kun je op basis van je donateursnummer een toegangskaartje kopen voor 8 euro.
Groet, Petra.
En als lid van de wereldfietser?
+1 (met vette stip)
Hoe zit het dan?
Ik kan dus met de trein naar A'dam-Centraal met een kaartje. Vervolgens met de tram naar de RAI, maar kan ik in die tram een kaartje kopen?
Je kunt of met de trein naar Amsterdam RAI, en dan 5 minuutjes lopen, of met de trein naar Amsterdam Centraal en dan de tram naar de RAI nemen. Voor die laatste heb je een OV-chipkaart nodig. Als je die niet hebt kun je in de tram een eenmalige wegwerpchipkaart kopen (een "enkeltje" dus). Die kost 2 euro 60 ofzo.
Er zijn komend weekend nauwelijks werkzaamheden aan het spoor gepland: alleen de Fyra tussen Rotterdam en Breda rijdt niet! Zie: www.ns.nl/werktrajecten/
eindgebruiker schreef:Je kunt of met de trein naar Amsterdam RAI, en dan 5 minuutjes lopen, of met de trein naar Amsterdam Centraal en dan de tram naar de RAI nemen. Voor die laatste heb je een OV-chipkaart nodig. Als je die niet hebt kun je in de tram een eenmalige wegwerpchipkaart kopen (een "enkeltje" dus). Die kost 2 euro 60 ofzo.
Kijk op de treinplanner van de NS: www.ns.nl
bert sitters schreef:
Petra137 schreef:
... Korting aan de kassa is alleen mogelijk met bonnen die uit diverse tijdschriften worden geknipt.
En in ons winternummer van De Wereldfietser staat wel een paginagrote advertentie voor de beurs, maar geen bon. :(

EN welke tijdschriften betreft het dan wel? Dan zal ik eens in de bieb gaan zoeken... ;)


En dan weer on topic,
handig zo kaartje van het kruidvat, Voor de beurs kun je ook Op Amsterdam Zuid kun je ook uit stappen en 10 wandelen.
Roald schreef:
bert sitters schreef:
Petra137 schreef:
... Korting aan de kassa is alleen mogelijk met bonnen die uit diverse tijdschriften worden geknipt.
En in ons winternummer van De Wereldfietser staat wel een paginagrote advertentie voor de beurs, maar geen bon. :(

.
Ik heb net even contact opgenomen met de organisatie. Er is iets fout gegaan bij de advertentie in het tijdschrift De Wereldfietser. Daar had die bon bij moeten zitten.
Het advies is nu als volgt: koop een e-ticket via de site http://www.fietsenwandelbeurs.nl In de voorverkoop krijg je ook korting.
Nu 12 euro, tot enkele weken(?) terug 10 euro, en dat is het bedrag wat de meeste kortingsbonnen ook geven... Dus een grote misser!
Voor de mensen met een voordeelkalender van de postcodeloterij: daar zit een kortingsbon in.
Petra137 schreef:Nou,
Zoals je kunt lezen hierboven heb ik dus net een kaartje besteld bij Vrienden op de Fiets voor 8 euro. Nog goedkoper dus!
Petra.
Dacht dat ik goedkoop uit was met een Vroege Vogel Ticket (9 euro). Kennelijk had ik als Vriend op de Fiets nog goedkpoer uit kunnen zijn. Maar ja, toen ik het boekje van Vrienden op de Fiets ontving, had ik mijn Vroege Vogel Ticket allang in huis.

Gerd