Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tip voor lichte ISIS trapas? - Forum Wereldfietser

Tip voor lichte ISIS trapas?

Heehoi,

Ik heb een nieuwe superlichte carbon voorbuis voor mijn vakantiefiets, en ik heb geen zin om de trapas over te zetten. Bovendien wil ik de oude als reserve klaar hebben liggen. Wel wil ik hetzelfde crankstel kunnen gebruiken.

Dus ik ben op zoek naar een nieuwe trapas, die natuurlijk ook licht moet zijn. Wat ik zoek is ISIS met BSA-draad, 113 mm lang maar ik denk dat 108 ook nog wel zou passen. Een lange levensduur is natuurlijk fijn, maar hij zit een halve meter boven de grond en vóór het voorwiel, dus het komt wat minder kritisch dan op een traditionele fiets.

Ik heb gezien dat FSA mooie lichte trapassen maakt, en dan zijn er nog wat nergens verkrijgbare merken als KCNC en Token, maar verder lijkt de spoeling dun.

Heeft één van jullie nog een tip?

Dank,

Walter
waltertje schreef: Ik heb gezien dat FSA mooie lichte trapassen maakt, en dan zijn er nog wat nergens verkrijgbare merken als KCNC en Token, maar verder lijkt de spoeling dun.

Heeft één van jullie nog een tip?

Dank,

Walter
108 token = 226 gram