Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ontmoet en bezoek ons op de Fiets en Wandelbeurs in de RAI. - Forum Wereldfietser

Ontmoet en bezoek ons op de Fiets en Wandelbeurs in de RAI.

GPS Expert en GPSopleiding staan dit jaar op de Fiets en Wandelbeurs.

Afbeelding

We staan op, in, voor de stand 9.G.11 in het GPS Paviljoen.
Op zaterdag staan Elko Knobbe en Marco Pietersma er en op zondag staan Marco Boelis en Marco Pietersma op de stand om u te groeten en te ontmoeten.

Onze locatie in Hal 9:
Afbeelding
Beste Marco,

Nu ben ik een volkomen leek op het gebied van GPS. Ik ben zelf fietsroutemaker en weet mijn routes altijd te vinden met kaarten, kompas, de stand van de zon, navigatiepunten, gewoon even vragen onderweg en vingerspitsengevoel.
Ik merk nu wel dat ik steeds moeilijker om de roep naar GPS-tracks heen kan.
Wat heb jij aan volkomen leken zoals ik te bieden? Is het voor mij de moeite waard om op 9 en 10 februari even bij je langs te komen?

Met vriendelijke groet,

Bert
Hallo Bert,

Tijdens de beurs kunnen we hier zeker over praten wat we voor je kunnen betekenen.

Je mag je gedachten ook op e-mail zetten naar marco <at> gps-expert.nl dan kunnen we daarna telefonische overleggen hoe we je het beste kunnen helpen.
Prikkelende uitspraken van Bert, ik kan me niet voorstellen dat hij nog niets met gps gedaan heeft (lees toch altijd zijn verhalen in BD).
Ik hoop je zeker even te ontmoeten Marco.
Zeker na al die actie<>reactie berichten op gps-forum.
Groet,
Kees
:) wederzijds Kees!
@ Bert en @Kees,

Vandaag jullie niet gezien, wel heel veel andere fietsers die benieuwd waren naar GPSsen.

Tot morgen? :D
GPS Expert schreef:Tot morgen? :D
Yes :)
Tof een geupgrade Bert straks?
Als het goed is staat Peewee vandaag ook op de beurs als GPS informant waarbij je al je vragen over OSM en de Openfietsmap kwijt kunt. Hij heeft een doosje SD kaarten met een verse OFM (W)Europakaart bij zich, zo lang de voorraad strekt is die leverbaar:

Afbeelding